اخبار و مقالات

خرید سرویس عروس لوکس

سرویس عروس لوکس

خرید سرویس طلای عروس

پیش از هر چیز، باید به یاد داشته باشید که انتخاب و خرید سرویس عروس لوکس بایستی با توجه به سلیقه کامل شما انجام شود. ولی در زمان خرید سرویس طلا، بایستی به چند نکته مهم دقت کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. برای مثال، اگر به جواهرات سنگی همانند فیروزه، زمرد یا یاقوت علاقمند هستید، حتما بایستی با توجه به فرم اندام خودتان، ظرافت آن را مشخص نمایید. همچنین بایستی لباس عروس خود را نیز متناسب با سرویس طلا مورد نظر انتخاب کنید. همینطور، تلاش کنید در زمان خرید سرویس طلای عروس، یک ست کامل از دستبند، گردنبند و گوشواره را انتخاب نمایید، به این دلیل که هر یک از آن‌ ها هر چند جزئی، به زیبایی صورت و لباس شما در شب عروسی می‌ افزایند.

بیش از حد از طلا استفاده نکنید

متأسفانه بعضی از افراد فکر می‌کنند که هر چه طلا و جواهرات بیشتری بر تن خود بگذارند، زیباتر خواهند بود. اما استفاده بیش از حد از طلا و جواهرات درخشان برای شب عروسی مناسب نیست و ممکن است زیبایی چهره و لباس شما را کم کند. بنابراین، توصیه می‌شود تنها از یک گردنبند، یک جفت گوشواره، یک دستبند و یک حلقه استفاده کنید و می‌توانید در کنار آن‌ها از یک ساعت شیک نیز استفاده کنید.

واقعیت این است که شکوه و زیبایی عروس در شب عروسی نه در جواهرات و سرویس طلا بزرگ و درخشان است، بلکه گاهی با یک سرویس طلا ساده و ظریف حتی می‌توانید درخشش خاصی داشته باشید. همچنین، توصیه می‌شود متناسب با نوع و رنگ پارچه لباس عروس خود، سرویس طلا و حلقه‌ای را انتخاب کنید. به طور معمول، زمانی که لباس عروس به رنگ سفید است، سرویس طلا سفید انتخاب می‌شود تا با لباس هماهنگ باشد.

انتخاب سرویس طلا بر اساس لباس عروس

همانطور که می‌دانید، برای خرید سرویس طلای عروس چندین گزینه مختلف مانند طلا زرد، طلا سفید، طلا رزگلد و پلاتین در دسترس است. اگر در انتخاب نوع و رنگ سرویس طلا مردد هستید، بهتر است به پارچه لباس عروس خود نگاهی بیاندازید. به عنوان مثال، اگر پارچه لباس عروس شما جنس مات دارد یا رنگی ترکیب با صورتی دارد، مناسب است طلای زرد را انتخاب کنید. همچنین، اگر رنگ لباس عروس شما رنگ‌های ملایم‌تری مانند صدفی یا یاسی دارد، ترکیب آن با سرویس طلا سفید یا مرواریدی بسیار ایده‌آل است.

یقه لباس عروس خود را در نظر بگیرید

یکی از موارد مهم که باید به آن توجه کرد، مدل لباس عروس و یقه آن است. بر اساس مدل لباس عروس خود، باید میزان کوتاهی یا بلندی گردنبندی که انتخاب می‌کنید را تعیین کنید. در برخی موارد، لباس شما یقه ایستاده و پوشیده‌ای دارد که تمام گردن شما را می‌پوشاند. در این موارد، شما نمی‌توانید از گردنبد استفاده کنید و باید تمرکز خود را بر روی انتخاب گوشواره‌ها قرار دهید تا به لباس و چهره‌تان درخشش بخشند. همچنین، می‌توانید از اکسسوری‌های درخشان زیبا در لابه‌لای موهای خود نیز استفاده کنید.

در صورتی که یقه لباس عروس شما یقه هفت است، می‌توانید از گردنبندهای دو زنجیره و گوشواره‌های آویز استفاده کنید.

سرویس عروس لوکس

سرویس عروس لوکس

از جواهرات رنگارنگ پرهیز کنید

استفاده از سرویس طلا و جواهراتی که سنگ‌ های بسیار زیاد و رنگارنگ دارند، برای شب عروسی زیبا و برازنده نیست. بهتر است تا حد امکان از یک سرویس طلا یک رنگ و نهایتا دو رنگ در شب عروسی استفاده کنید. انتخاب جواهرات رنگا رنگ باعث می‌ شود آرایش چهره و لباس شما در میان رنگ‌ های سرویس طلا گم شود و جلوه خود را از دست دهد.

فقط از یک مدل طلا استفاده کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شما می‌ توانید برای خرید سرویس طلای عروس از انواع جنس‌ ها و رنگ‌ های مختلف طلا انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که تنها از یک جنس استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر سرویس طلای خود را طلا سفید انتخاب می‌ کنید، حلقه خود را دیگر پلاتینی انتخاب نکنید، بلکه آن را نیز طلا سفید انتخاب کنید. استفاده بیش از حد از انواع جنس‌ های مختلف می‌ تواند از هماهنگی و هارمونی ظاهر شما کم کند، بنابراین سعی کنید یک برند معتبر انتخاب کنید و از مجموعه طلاهای آن یک سرویس طلای بسیار شیک و زیبا برای خود انتخاب کنید.

نکات خرید سرویس عروس لوکس

۱- رنگ سرویس طلا ی عروس

  • گزینه های پیشِ روی شما، زرد، سفید و رزگلد می باشد و توصیه می گردد که رنگ طلا را با رنگ پوستتان انتخاب نمایید.
  • اگر رنگ پوستتان خیلی روشن باشد، طلای سفید با نگین‌ های ریز یا ترکیب طلای سفید با مروارید به شما توصیه می‌ شود.
  • اگر رنگ پوستتان گندم گون است (نه سفید و نه برنزه) می‌توانید هر رنگی را انتخاب کنید اما بهترین انتخاب شما رزگلد می باشد.
  • رنگ پوستتان اگر سبزه یا برنزه می باشد، توصیه ما به شما طلای زرد و یا ترکیب زرد و سفید است.

۲- اندازه جواهرات سرویس عروس لوکس

  •  اگر عروس خانم فیزیک بدنی ظریفی دارد استفاده از جواهرات ظریف را توصیه می‌ کنیم و به هیچ وجه نباید از جواهرات درشت‌ تر استفاده نماید. ولی اگر جثه بزرگتری دارید، توصیه می‌ شود که از جواهراتی که نگین‌ های بزرگتری دارند، استفاده نمایید.
  •  ضمن اینکه حواستان باشد که گردنبند و دستبند به طور کامل اندازه گردن و دست شما باشد.
  • گردنبندی که اندازه شما نباشد، جلوه کافی را ندارد.
  • دستبند اگر برایتان کوچک باشد، دستتان را تپل نشان می‌ دهد و اگر بزرگ باشد هم نمای نا مناسبی دارد و هم ممکن است از دستتان بیفتد.
سرویس عروس لوکس

سرویس عروس لوکس

۳- نگین سرویس طلا عروس

سومین نکته برای انتخاب سرویس طلا و جواهر برای عروس نگین میباشد. سرویس‌ های طلا در ایران اغلب برلیان می باشند ولی اگر از لحاظ مالی محدودیت دارید، می‌ توانید از نگین‌ های اتمی استفاده نمایید. تفاوت برلیان با نگین اتمی در درخشش آن‌ ها می باشد. برلیان دارای رنگی کدر و غیر شفاف است که بازتاب تیره‌ ای از نور را به چشم می‌ رساند ولی نگین های اتمی شفاف است و طیف رنگی کامل منشور را بازتاب می‌ دهند (نمای رنگین کمانی). جز این‌ ها میتوانید با توجه به سلیقه و طیف انتخاب خود از نگین‌ های دیگری مقل الماس، الماس سیاه و… هم استفاده نمایید.

نکات انتخاب سرویس عروس لوکس

۱- علت رغبت مردم به طلای خارجی هم بیشتر در تنوع مدل و طراحی زیبای آن می باشد. متاسفانه با ظواهری فریبنده طلایی با عیار پایین و کیفیتی به مراتب پایین‌ تر از طلای ایرانی به آسانی در بازارهای طلا خودنمایی می نماید. همینطور به علت بالا بودن دستمزد ساخت در طلای خارجی، قیمت این نوع طلا به مراتب از طلای هم وزن ایرانی بالاتر می باشد. پس به علت عیار نا مرغوب و دستمزد بالا، خرید طلای خارجی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

۲- سرویس طلا عموما از یک گردنبند، یک جفت گوشواره و دستبند تشکیل می گردد و در برخی سرویس‌ ها دارای انگشتر نیز می باشد.

۳- در زمان خرید به قفل گردنبند، دستبند، گوشواره دقت داشته باشید. محکم بودن قفل را بررسی نمایید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید. به این دلیل که ممکن است بر اثر یک بی احتیاطی طلای ارزشمند خود را از دست بدهید.

۴- سرویس های سنگین و شلوغ برای هر فردی با هر نوع ظاهری مناسب نمی باشد. نسبت به گردی یا درازی صورت، کوتاهی یا بلندی گردن و عواملی از این دست امکان دارد نوع سرویس خریداری شده متفاوت باشد. پس در زمان خرید این موارد را در نظر بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *