اخبار و مقالات

النگو دامله جدید

النگو دامله جدید

یکی از زیورآلات برای تزیین بازوان از دیرباز تا کنون ؛ النگو ها بوده اند ، النگو دامله جدید یکی از مدل های طرح دار برجسته و منحنی شکل می باشد که تنوع خاص خود را دارد . چنانچه قصد خرید انواع النگوی طلا را دارید می توانید از گالری ما دیدن کرده و اقدام به ثبت سفارش خود کنید .

النگو دامله جدید

یکی از زیورآلات محبوب ، گرانبها و کلاسیک که از گذشته تا کنون جایگاه ویژه‌ای در میان زنان داشته است ؛ النگو های طلا می باشند . النگو دامله جدید یکی از انواع بروز در میان زیورآلات است که به داشتن برجستگی های ملایم و منحنی شکل خود شهرت دارد . این زیورآلات به عنوان نمادی از زیبایی ، ثروت و جایگاه اجتماعی بالا نیز شناخته می ‌شوند . انواع النگو طلا در طرح‌ ها ، اندازه‌ ها و وزن‌ های مختلفی تولید می‌ شوند و دامنه ی سلیقه‌ ای متنوعی را پوشش می دهند . در حالت کلی النگو جدید دامله ، با داشتن سبک خاص خود که همان برجستگی هایش می باشد ؛ طرفداران خاص خود را دارد . النگو طلا جدید ، النگو آینه ای جدید ، النگو اماراتی شیک ، النگو طلا عربی جدید و النگو استخوانی جدید ؛ از مدل هایی هستند که افراد علاقمند به طرح برجسته در النگو ، جویای آن هستند .

خرید النگو طلا

با خرید النگو طلا می توانید یک سرمایه گذاری با ارزش انجام داده و یا در عین سرمایه گذاری ، از آن به عنوان زیورآلات خود استفاده کنید . چرا که طلا ، سنگی با ارزش بوده و با گذر زمان ارزش آن نیز در حال افزایش است . در حالت کلی خرید النگو طلا می تواند در جهت مقاصدی چون ؛ هدیه دادن ، استفاده از آن و یا سرمایه گذاری انجام شود . خرید النگو طلا از فروشگاه طلای کبیری ؛ در سراسر ایران و به صورت آنلاین نیز در دسترس می باشد ، خرید آنلاین طلا را می توانید از کبیری گلد انجام دهید .

النگو دامله جدید

انواع النگو زنانه با طرح های متنوع در فروشگاه کبیری گلد موجود می باشد ، تمامی اطلاعات مربوط به این زیورآلات طلا …

نکات خرید النگو طلا

خرید النگو طلا با مقاصد ؛ انجام یک سرمایه‌ گذاری بزرگ و یا خرید یک اکسسوری زیبا ، انجام می شود . این خرید نیازمند دقت و توجه به نکات مختلفی چون ؛ توجه به کیفیت ساخت ، توجه به عیار و گرم طلا می باشد . در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات که هنگام خرید النگو طلا باید به آنها توجه کنید . یکی از مهترین نکات این است که در هنگام خرید النگو طلای جدید بسیار دقت کنید چرا که متاسفانه برخی از طلا فروشان می توانند با استفاده از شگردهای خاص خود جواهرات و النگو های طلا دست دوم را به اسم طلا نو به شما عزیزان بفروشند . برای این امر ، نیاز است تا به طور کامل بدنه ، اطراف قفل ها و سطح النگو را بررسی نمایید تا عاری از هرگونه خط و خش باشند . همچنین حین خرید لازم است تا به ایرانی و یا خارجی بودن النگو طلا دقت کنید ، چرا که اجرت جواهرات و النگو طلای جدید خارجی بسیار زیاد بوده و اگر هدف شما از خرید طلا سرمایه گذاری باشد جواهرات ایرانی بسیار مناسب ترند ولی اگر صرفا جهت علاقه به طلا و یا هدیه به خرید می روید و از بودجه مالی مناسبی برخوردارید می توانید به سراغ نوع خارجی آن بروید .

همه ی این نکات را در حین خرید از طلا فروشی آنلاین نیز می توانید به راحتی لحاظ کنید .

در نظر گیری عوامل شخصی از نکات خرید

در خرید النگو طلا ، لازم است تا یک سری عوامل شخصی چون ؛ سایز مچ ، متناسب بودن با فعالیت های روزمره تان را در نظر بگیرید . از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد ؛

  • هماهنگی با اندازه مچ : اندازه دقیق مچ دست خود را بسنجید تا النگو نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد .
  • استایل شدن با سایر زیورآلات : النگو را با سایر زیورآلات خود هماهنگ کنید تا یک ست زیبا و هماهنگ ایجاد شود .
  • متناسب بودن با نوع فعالیت شما : اگر فعالیت‌ های روزمره شما نیازمند حرکت زیاد دست است ، بهتر است النگو هایی با طرح ساده‌ تر و بدون زوایای تیز و انعطاف پذیر را انتخاب کنید .
  • متناسب بودن با سلیقه شخصی شما : طرح النگو را متناسب با سلیقه و سبک پوشش خود انتخاب کنید . از طرح‌ های ساده و کلاسیک تا طرح‌ های مدرن و فانتزی ، انتخاب‌ های متنوعی پیش روی شماست .

توجه به جنس طلا و عیار از نکات خرید

یکی دیگر از نکات خرید النگو ، توجه به جنس طلا ، رنگ طلا و عیار استفاده شده ی آن می باشد .

  • رنگ طلا : طلا در رنگ‌ های زرد ، سفید و رزگلد موجود است . انتخاب رنگ طلا به سلیقه شخصی و رنگ پوست شما بستگی دارد .
  • عیار طلا : عیار طلا نشان‌ دهنده میزان خلوص طلا در آلیاژ است . عیار های ۱۸، ۲۲ و ۲۴ رایج‌ ترین عیار های طلا هستند . هرچه عیار طلا بالاتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود .

توجه به کیفیت ساخت طلا از نکات خرید

از دیگر نکات این خرید ، توجه به کیفیت ساخت و تولید زیورآلات طلا می باشد . توجه به موارد زیر می تواند ، کیفیت ساخت را مشخص کند ؛

  1. جوش‌ ها و درز ها : جوش‌ ها و درز های النگو باید یکدست و بدون برآمدگی باشند .
  2. نگین‌ ها : اگر النگوی شما نگین‌ دار است ، از محکم بودن نگین‌ ها اطمینان حاصل کنید .
  3. آبکاری : اگر النگوی شما آبکاری شده است ، از کیفیت آبکاری آن اطمینان حاصل کنید تا رنگ آن به مرور زمان تغییر نکند .

مقاله ی ( چهار استاندارد برای اندازه گیری اثر بهره مندی از معدن طلا ) می تواند امر توجه به کیفیت ساخت طلا را به حالت مصورتری توضیح دهد .

توجه به قیمت و داشتن گارانتی از نکات خرید

از دیگر نکات خرید النگو طلا ، توجه به قیمت طلا و داشتن گارانتی می باشد . چرا که با در نظرگیری این عوامل ، می توانید خریدی رضایت بخش را تجربه کنید .

  1. قیمت : قبل از خرید ، قیمت النگو را در چندین فروشگاه مقایسه کنید .
  2. گارانتی : از فروشنده گارانتی اصالت طلا و کیفیت ساخت النگو را دریافت کنید .
  3. مناسبت : برای مناسبت‌ های مختلف ، طرح‌ ها و مدل‌ های متفاوتی از النگو وجود دارد .
  4. سرمایه‌ گذاری : النگو طلا علاوه بر زیبایی ، یک سرمایه‌ گذاری مطمئن نیز محسوب می‌ شود .
  5. برند : انتخاب برند معتبر به شما اطمینان می‌ دهد که محصولی با کیفیت و اصیل خریداری می‌ کنید .
  6. فاکتور خرید: حتماً فاکتور خرید را دریافت کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل ، بتوانید از آن استفاده کنید .
  7. رنگ پوست : رنگ پوست شما در انتخاب رنگ طلای النگو بسیار موثر است . افرادی با پوست گرم ، طلاهای زرد و رزگلد و افرادی با پوست سرد ، طلا های سفید را بیشتر به خود می‌ بینند .

انواع طرح النگو دامله جدید در کبیری گلد

النگو طلای جدید ، امروزه به دلیل پرطرفدار بودن در اکثر طرح ها تولید می شوند ، بنابراین تنوع گسترده ای دارند . کبیری گلد با عرضه و ارائه انواع طرح های جدید و بروز طلا در سطح کشور ، توانسته رضایت اغلب مشتریان را کسب کند . امکان خرید آنلاین از سایت فروشگاهی کبیری گلد نیز برای تمامی افراد جامعه در دسترس می باشد ، به راحتی می توانید تمامی اطلاعات لازم جهت خرید طلای مدنظرتان را از سایت کسب کنید .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *