اخبار و مقالات

نیم ست البرنادو

نیم-ست-البرنادو

یک طرح جذاب از انواع نیم ست های طلا ، نیم ست البرنادو می باشد . رنگ این طرح طلا ترکیبی بوده و از دو رنگ زرد و سیاه در آن استفاده می شود و به صورت توپ های ریز می باشند . این نیم ست از سه جزء دستبند ، گوشواره و گردنبند تشکیل شده و قیمت آن به وزن این مجموعه بستگی دارد . در حین خرید لازم است نکاتی همچون معتبر بودن فروشگاه را در نظر بگیرید .

نیم ست البرنادو

نیم ست البرنادو طلا از نیم ست طلا های خاص و جذاب گالری کبیری گلد می باشد . که به صورت چهار رج و در دو رنگ سیاه و زرد ساخته شده است و شامل گردنبند طلا , دستبند طلا , انگشتر طلا و گوشواره طلا می باشد . گوشواره البرنادو به صورت میخی طراحی شده و انگشتر طلا هم به راحتی با سایز دست شما تنظیم می شود . نیم ست برند البرنادو به دلیل داشتن علاقمندان و طرفداران زیاد ، سفارشی نیز می شود . گالری کبیری گلد این امکان را برای افراد میسر کرده است . نیم ست های طلا زیورآلاتی هستند که بسیار مورد علاقه خانم ها می باشند . از این رو نیم ست طلا البرنادو در انواع طرح ها و وزن ها طراحی می شود . در طراحی این نیم ست طلا جدید عروس تعداد زیادی گوی البرنادو (دوریکا) استفاده شده است . دستبند طلا و گردنبند طلا این محصول توسط قفل طوطی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند . اگر به دنبال خرید نیم ست طلا جدید با قیمت مناسب هستید ، مدل البرنادو می تواند گزینه ی مناسبی باشد . دستبند البرنادو طلا می تواند یکی از اجزای نیم ست البرنادو باشد .

نیم-ست-البرنادو

طلای ال برناردو از جمله دستبندهای طلا جدید و مدرن است که در سال جدید به بازار عرضه شده است.

قیمت نیم ست طلای البرنادو

همانگونه که می دانید نیم ست طلا از چند جزء گردنبند ، گوشواره و دستبند تشکیل شده است . نیم ست البرنادوی طلا نیز این چند جزء را داراست و قیمت این مجموعه به وزن مجموعه و عیار طلای استفاده شده در آن بستگی دارد . از طرفی می دانید که قیمت گرم طلا ممکن است با نوسانات بازار تغییر کند که حین خرید فروشنده طبق قیمت روز طلا ، قیمت نهایی نیم ست را به شما اعلام می کند . حین خرید آنلاین طلا نیز می توانید قیمت روز طلا و اطلاعات و جزئیات طلای مدنظرتان را به طور کامل مشاهده کنید .

نکات خرید

برای اینکه از خرید خود رضایت کافی داشته باشید بهتر است ، نکات خرید نیم ست البرنادو را حین خرید لحاظ کنید . این نکات ، هر نوع طلا و جواهری را شامل می شود .

  • توجه به وزن طلا : وزن طلا رابطه مستقیم با قیمت تمام شده طلا دارد ، به همین دلیل بایستی به آن توجه شود .
  • توجه به رنگ طلا : طلا در بازار ایران دارای رنگ‌های مختلف مانند زرد، سفید و رز گلد می‌باشد . مرسوم ترین و فراوان‌ ترین طلای موجود در ایران طلای زرد 18 عیار می‌باشد .
  • دریافت فاکتور خرید از فروشنده : به هنگام خرید طلا حتماً از طلا فروش فاکتور خرید طلا را دریافت کنید . در صورتی که زیورآلات شما دارای سنگ قیمتی است شناسنامه سنگ را نیز دریافت کنید .
  • ارزیابی بیشتر فروشگاه ها : سعی کنید چند گالری طلا و جواهر را قبل از خرید بازدید کنید و از قیمت‌ها و مدل‌ های موجود اطلاعات کسب کنید تا مدل مد نظر خود را انتخاب کنید . این کار را به صورت آنلاین نیز می توانید انجام دهید ، چرا که امروزه بسیاری از فروشگاه های طلا امکان دسترسی آنلاین را نیز فراهم کرده اند .
  • توجه به اعداد حک شده بر روی طلا : اکثراً بر روی زیورآلات و قطعات طلا نشانه‌ هایی حک شده که بیانگر عیار طلا می‌باشد . این نشانه‌ ها در قسمتی از طلا حک می‌شوند که جلوی چشم نباشند . مثلا طلا هایی با عیار 18 ، حرف 18K را به صورت حک شده و اغلب در قسمت زیری محصول دارند . حرف K در حقیقت بیانگر نشانگر اول حرف Karat به معنی عیار است .
  • شناخت عیار طلا : عیار طلا در قیمت طلا و جواهر تاثیر زیادی دارد . برای درک بهتر ایتدا باید طلای خالص را بشناسیم . طلای خالص طلایی است که هیچ فلزی در آن ترکیب نشده ، بسیار نرم بوده و برای ساختن مصنوعات طلا کارایی ندارد . برای استفاده از طلای خالص در مصنوعات طلا و جواهر به آن فلزات مس و نقره اضافه می‌شود تا استحکام و چکش خواری بیشتری یابد . طلای خالص را طلای 24 عیار می‌نامند . در حالی که در صنعت طلای ایران ، اکثرا از طلای 18 عیار نیز استفاده می‌شود .
  • از طلافروش معتبر خریداری کنید : توجه به جواز کسب طلا فروشی ، قبل از خرید طلا این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت وجود مشکل بتوانید پیگیری‌ های لازم را انجام دهید . اگر هم قصد خرید طلا به صورت آنلاین را دارید سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر که دارای نماد تجارت الکترونیکی و در درجه بعدی دارای مجوز کشوری کسب و کار مجازی هستند ، خرید کنید .
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *