اخبار و مقالات

نکاتی برای ست کردن النگو با استایل

ست کردن النگو

برای ست کردن النگو با استایل

ست کردن النگو، اکسسوری و زیور مناسب می‌ تواند هر لباسی را به طرزی آداب، شیک و زیبا نشان دهد. در حال حاضر، تنوع اکسسوری‌ ها و زیورآلات به حدی بالا رسیده است که می‌ توان برای هر زیور طرح و استایلی منحصر به فرد در نظر گرفت. برچسب به عنوان یکی از زیورآلات، از بین زیورآلات کم‌رنگ کمی جا افتاده است، اما هنوز هم با قدرت و شکوه خود حضور خود را حفظ کرده است. اگر اصول استفاده از آن و ترکیب آن با لباس و استایل خود را یاد بگیرید، از استفاده از آن لذت خواهید برد.

اصول ست کردن النگو طلا

همانند سایر اکسسوری‌ ها، روشی که النگو را با لباسی که پوشیده‌ اید هماهنگ می‌ کنید، بسیار برای زیبا و جذاب شدن استایل شما تأثیرگذار است. جالب است بدانید که برخی افراد با توجه به نوع النگویی که استفاده می‌کنند، ظاهر و طرح لباس خود را با آن هماهنگ می‌کنند. اما این ممکن است در مواقعی که نمی‌دانید النگوی طلا را با چه لباسی ست کنید یا چگونه از النگوهای خود برای آرایش بهتر ظاهرتان استفاده کنید، سخت باشد. اگر قواعد بازی را بشناسید، دیگر با مشکل مواجه نخواهید شد و می‌توانید به خوبی از اکسسوری مورد علاقه‌تان برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

اصول استفاده از النگو پهن و درشت

اگر قصد دارید از النگوهای پهن و درشت استفاده کنید، باید به برخی نکات توجه کنید. النگوهای پهن به عنوان النگوهای تک پوش طلا نیز شناخته می‌شوند. این نوع النگوها معمولاً به صورت تکی استفاده می‌شوند. اگر می‌خواهید همراه با این النگوهای پهن، النگوهای دیگری نیز استفاده کنید، باید حتماً از النگوهای بسیار باریک استفاده کنید؛ در غیر این صورت، بهتر است این نوع النگو را به صورت تکی استفاده کنید.

النگو باریک را چطور استفاده کنیم

برای استفاده روزمره، بهتر است از النگوهای باریک و کوچک استفاده کنید. در محیط کار، استفاده از النگوهای درشت و پهن با زرق و برق زیاد مناسب نیست. بنابراین، بهتر است با استفاده از یک یا دو النگوی باریک و ظریف که با محیط کارتان هماهنگ باشند، کفایت کنید.

ست کردن النگو

ست کردن النگو

ست کردن النگو مناسب استایل مجلسی

بدون شک، موافق هستم که نمی‌ توانید در هر مجلسی از زیورآلات پر زرق و برق مانند زیر نگین‌ دار طلایی یا طلای سفید با سنگ‌ های رنگی و پلاتین استفاده کنید. با وجود تنوع طرح و مدل‌های مختلف اکسسوری، شما به راحتی می‌ توانید انواع اکسسوری‌ های طلایی ظریف را که برای مهمانی‌ های خصوصی و دورهمی‌ ها مناسب هستند.

انتخاب و استفاده کنید. اما یک نکته واضح است و آن این است که النگوهای طلایی پر زرق و برق نگین‌ دار و النگوهایی که از پلاتین و طلای سفید ساخته شده‌اند، فقط در مهمانی‌ها و مجالس رسمی قابل استفاده هستند. پلاتین یکی از فلزات گرانقیمت و مدرن است که در صنعت طلاسازی بسیار محبوب است و جایگاه ویژه‌ای در بین بانوان دارد. النگوهای پلاتین برای شرکت در مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شوند، زیرا این زیورآلات زیبا دارای درخشش فوق‌العاده‌ای هستند و بهترین تکمیل‌کننده برای لباس‌های شب و مهمانی‌های خاص به شمار می‌روند.

یک زیور و جواهر معیار داشته باشید

یک راه ساده برای ترکیب و ست کردن زیورآلات با یکدیگر و با لباس، انتخاب یک معیار به عنوان نقطه کانونی و ست کردن بقیه زیورآلات با آن است. این زیور معیار می‌تواند یک حلقه ساده زیبا، یک ساعت اصل یا یک گردنبند شیک باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از یک النگوی پهن و درشت استفاده کنید و قصد دارید آن را برای جلوه بیشتر استایلتان نشان دهید، باید در نظر بگیرید که لباسی ساده با رنگ خنثی انتخاب کنید تا النگو شما به عنوان نقطه کانونی توجه‌ها را به خود جلب کند و دیده شود.

ترفندهای کاربردی ست کردن النگو با لباس

برای تطبیق النگوهای خود با لباس‌تان، به چند نکته زیر توجه کنید:

  1. اگر لباس‌تان ساده است و طرح شلوغی ندارد، بهتر است از النگوهای درشت و بزرگ استفاده کنید. این النگوها می‌توانند جلوه ظاهر و استایل شما را چندین برابر کنند.
  2. از النگوهای ظریف و ساده استفاده کنید اگر لباس‌تان طرح شلوغی دارد و بسیار چشم‌گیر است. این النگوها به ظاهر شما تعادل و هماهنگی بیشتری می‌بخشند.
  3. با لباس‌های جیغ و روشن، اکسسوری‌های ساده با رنگ مات را ترجیح دهید. این کار باعث می‌شود استایل شما شلوغ و طراحی بیش از حد نشود. در غیر این صورت، ظاهری شلخته و بی‌نظم خواهید داشت که باعث می‌شود هم جلوه لباس‌تان کاسته شود و هم اکسسوری‌هایتان به چشم نیاید.

توجه به رنگ پوست در انتخاب النگو

با توجه به اینکه النگوها مستقیماً روی دستان شما قرار می‌گیرند، رنگ پوست شما در جلوه النگویی که انتخاب می‌کنید بسیار مهم است. بنابراین، اولین قدم برای تطبیق النگوی مناسب با پوستتان، تعیین رنگ پوست شما است. با تعیین رنگ پوست، می‌توانید فلز مناسب با رنگ پوستتان را شناسایی کرده و در نهایت النگوی مناسب برای خود انتخاب کنید. در ادامه، با انواع رنگ پوست و النگوهایی که با آنها سازگاری دارند، آشنا خواهید شد.

ست کردن النگو

ست کردن النگو

النگوطلایی مناسب پوست گرم

اگر پوست شما تناژ گرمی دارد، بهتر است به دنبال النگوهای طلایی باشید. جواهرات طلا به راحتی می‌توانند پوستی با رنگ گرم را درخشان کنند. رنگ طلایی کلاسیک همواره بهترین گزینه برای این نوع پوست است. همچنین، می‌توانید از تناژهای دیگر طلایی مانند رزگلد و طلای سفید نیز استفاده کنید. همچنین، رنگ برنز نیز برای پوست‌های گرم بسیار جذاب است.

النگو طلای سفید مناسب رنگ پوست سرد

ست کردن النگو، برای پوست‌ های سرد، پیشنهاد ما استفاده از النگوهای طلای سفید یا پلاتین است. این رنگ‌ها بر روی پوست‌های سرد و روشن به خوبی جلوه و درخشندگی ایجاد می‌کنند. اگر علاقه‌مند به النگوهای رنگی هستید، رنگ‌های سبز و آبی برای پوست سرد بسیار مناسب هستند. همچنین، رنگ‌های صورتی و بنفش نیز می‌توانند بر روی پوست سرد تأثیر بسیار خوبی داشته باشند و جلوه زیبایی را به ارمغان بیاورند.

النگو مناسب رنگ پوست خنثی

اگر رنگ پوست شما خنثی است، به شما مژده می‌ دهم که یک رنگ پوست بسیار متنوع و مناسب دارید و می‌توانید با خیال راحت از انواع النگو ها با رنگ بندی‌ های مختلف ست کنید. از النگوهای طلایی تا طلای سفید، رزگلد و حتی النگوهای رنگارنگ، همگی می‌توانند بر روی رنگ پوست خنثی شما جلوه و درخشش بسیار خوبی داشته باشند. شما از تناوب رنگ‌ها و تنوع النگوها بهره برده و با آزادی بیشتری به تزئینات و طرح‌های مختلف روی پوست‌تان بپردازید.

النگو مناسب مچ دست شما چیست؟

برای افرادی که مچ دست باریک دارند، پیشنهاد می‌کنیم از النگوهای ظریف و ساده استفاده کنند تا ظرافت دستان‌شان حفظ شود. این النگوها باعث باریک به نظر آمدن مچ دست می‌شوند. اما اگر مچ دست شما پهن است و می‌خواهید ظاهر آن باریک‌تر به نظر برسد، می‌توانید از النگوهای پهن استفاده کنید. با این روش، می‌توانید عرض مچ‌تان را در پشت النگو پنهان کنید و به نظر باریک‌تری برسید.

انتخاب انواع فلزات با طرح و رنگ مختلف

صرف نظر از رنگ پوست، پیشنهاد می‌کنم انواع فلزات و طرح‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید و تطبیق دهید. میکس و مچ فلزات و رنگ‌ها در هر رنگ پوستی می‌تواند به طرز قابل توجهی ظاهر را بهتر کند. تنها کافی است آزمون و خطا را آزمایش کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. مطمئن شوید که فلز یا رنگی که در ظاهر غالب است، همان رنگی است که به بهترین شکل رنگ پوست شما را برجسته می‌کند و با تناسب پوست شما سازگار است.

نتیجه نهایی ست کردن النگو

در هنگام استفاده از النگوها، به خاطر داشته باشید که هرگز همزمان با النگو از ساعت استفاده نکنید. این کار علاوه بر آسیب رساندن به هر دو، باعث ایجاد ظاهری ناهماهنگ و نامتوازن در دستان شما می‌شود. همچنین، باید بدانید که برای هر مکان و مناسبتی، از چه نوع النگویی استفاده کنید. وقتی قرار است به یک جلسه یا قرار ملاقات بروید، سعی کنید با استفاده از یک النگوی پیچیده و با لبه های تزیینی، درخشندگی و جذابیت استایل خود را چند برابر کنید و به دستان‌تان زیبایی بیشتری ببخشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *