اخبار و مقالات

دستبند طلا هرمس

دستبند طلا هرمس

دستبند طلا هرمس

دستبند طلا هرمس، یک برند ابرلوکس جهانی است. که به عنوان یکی از تولیدکنندگان معروف در دنیا شناخته می‌ شود. این برند فرانسوی با استراتژی خاص خود در عرضه محصولات، در طول سال‌های متمادی در رده‌بندی‌های مختلف به عنوان یکی از برندهای لوکس جهان مورد توجه قرار گرفته است. هرمس از ترکیب میراث بزرگ خانوادگی و صنعتی هنرمندانه با ظرافت بالا بهره می‌برد و با تولید محصولاتی با کیفیت، زیبا و منحصربه‌فرد، توانسته است نظر افراد زیادی در دنیا، به خصوص اقشار ثروتمند را جلب کند.

در سال ۲۰۱۵، هرمس موفق به کسب مقام دوم در رده‌بندی برندهای لوکس جهانی شد. امروزه، این برند محصولاتی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات طلا و جواهرات، محصولات چرمی، عطر و لباس را در فروشگاه‌های سراسر دنیا به بازار عرضه می‌ کند.

معرفی برند طلا هرمس؛ تاریخچه هرمس

پس از معرفی دستبند طلا کارتیر در مقاله حاضر قصد داریم برند هرمس ابرلوکس را به شما معرفی کنیم. تاریخچه این برند به سال 1837 برمی‌ گردد، هنگامی که تیری هرمس این شرکت را به عنوان یک تولید کننده لوازم اسب سواری تأسیس کرد. در آغاز، هدف اصلی تیری هرمس تأمین نیازهای اشراف زادگان در زمینه سوارکاری بود.

لوگوی فعلی هرمس، یعنی کالسکه اسب، به همین دلیل است. در قرن بیست، پسر تیری هرمس تصمیم گرفت که فعالیت پدرش را گسترش داده و شرکت را به خیابان فبورگ در پاریس منتقل کند. پس از آن، او تصمیم گرفت کیف‌های زینتی را به محصولات خود اضافه کند. این کیف‌ها با استقبال اشراف زادگان مواجه شدند و در سال 1918، هرمس یک کت چرمی منحصر به فرد برای شاهزاده ولز طراحی کرد.

سپس در سال 1920، هرمس به طراحی و تولید گسترده‌تری از پوشاک و اکسسوری‌ها پرداخت و به دلیل کیفیت و تنوع محصولاتش شهرت جهانی به دست آورد. همچنین شروع به ایجاد نمایندگی‌های مختلف در سراسر جهان کرد.

از آن زمان به بعد، هرمس به تولید محصولات جدید از جمله کیف و چمدان، روسری، لوازم آرایش و زیورآلات زیبا و لوکس مشغول شد. معرفی برند طلا هرمس نیز تحول زیادی در این شرکت به همراه داشت و در سال 1954، هرمس به عنوان برترین برند لوکس جهان شناخته شد.

هم‌اکنون، هرمس دارای 307 فروشگاه در سراسر جهان است و به عنوان یکی از برندهای بسیار گران‌قیمت و ابرلوکس شناخته می‌شود. موفقیت این شرکت به تلاش، پشتکار و تمرکز طی 184 سال گذشته بر روی کیفیت و محصولات خود برمی‌ گردد.

دستبند طلا هرمس

معرفی برند طلا هرمس نامی معتبر در صنعت طلا و جواهرات

اکنون برای معرفی برند دستبند طلا هرمس به سراغ می‌ رویم. زیورآلات و جواهرات هرمس نه تنها از پرطرفدارترین، بلکه از گران‌ ترین زیورآلات در دنیا هستند. استفاده از ظرافت در طراحی این زیورآلات و دقت بالا در مدیریت بهبود کیفیت، موجب شده تا اکسسوری‌ های این برند در ردیف بهترین‌ های جهان قرار گیرند.

در سال 1922، طراحی دستبندهای چرمی باروکشی با استفاده از طلاهای سفید صورت گرفت. و به لطف طراحی خاص خود، توجه بسیاری از اشراف زادگان را به خود جلب کرد. در سال 1930، تنوع بسیاری از دستبندها، انگشترها، ساعت‌ ها و سایر زیورآلات به بازار عرضه شد.

تمامی زیورآلات و اکسسوری‌ های این برند نتیجه زحمات و هنر سازندگان و طراحان برند هرمس می‌ باشند. و به همین دلیل زیورآلات این برند توانسته است جایگاه لوکس‌ ترین زیورآلات دنیا را به خود اختصاص دهد.

محصولات معروف برند هرمس

دستبند طلا هرمس، یکی از برندهای برجسته در صنعت جواهرات است و محصولات آن به عنوان یکی از بهترین‌ ها در دسته‌ بندی جواهرات جهان شناخته می‌ شوند. در این معرفی، علاوه بر دستبند طلا هرمس، با محصولات دیگر معروف این برند نیز آشنا خواهید شد. هرمس به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید کیف‌ های مشهور، روسری‌ های لوکس و زیورآلات معروف شناخته می‌ شود.

دستبند طلا هرمس

معرفی برند طلای هرمس Click Clack

در معرفی برند طلا هرمس به سراغ دستبندی مشهور از این برند به نام دستبند طلا هرمس Click Clack برویم. این دستبند طلا زنانه نمادی از H برجسته است که در دستبند نقش یک قلاب را دارد و در اطراف آن میناکاری کار شده است.

شاید جالب باشد بدانید دلیل شهرت نام این مدل تنها صدایی بود که در هنگام باز و بسته شدن آن شنیده می‌شد. این دستبند طلا در تنوع و رنگ‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسد و طرفداران زیادی در میان مردمان در سراسر دنیا دارد.

معرفی برند طلا هرمس؛ دستبند هرمس طرح اسب زنانه

همانگونه که در ابتدا مقاله معرفی برند طلا هرمس بیان کردیم شروع فعالیت این کمپانی با تولید لوازم اسب سواری بود. این کمپانی به علت علاقه خاص خود به این حرفه اقدام به تولید دستبند طلا با نماد اسب کرد. همانطور که می‌ دانید اسب نمادی از وفاداری و وقار بوده و این دستبند نمایانگر وفاداری این کمپانی به پیشینه خود است.

خرید انواع زیورآلات هرمس از فروشگاه طلا و جواهرات

در این مقاله درباره برند دستند طلا هرمس صحبت کرده‌ ایم، که تاریخچه این برند و معروف‌ ترین محصولات آن را معرفی کردیم. اگر شما نیز علاقه‌ مند به خرید زیورآلات هرمس یا طرح‌ های این برند هستید، به فروشگاه طلا و جواهرات کبیری گلد مراجعه نمایبد.

در این گالری، تنوع بسیاری از جدیدترین زیورآلات را در وب سایت خود به نمایش گذاشته‌ شده است. با بازدید از این سایت، میتوانید به راحتی خرید آنلاین بهره‌ مند شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *