اخبار و مقالات

خرید نیم ست طلا

خرید-نیم-ست-طلا

اگر می خواهید هدیه ای گرانبها برای خود و یا عزیزانتان تهیه کنید ، خرید نیم ست طلا می تواند یکی از گزینه های شما باشد . همچنین با این خرید سرمایه گذاری ارزشمندی نیز انجام داده اید . نیم ست ها معمولا از سه جزء گردنبند ، گوشواره و انگشتر تشکیل می شوند . برای خرید نیم ست طلا و یا سایر طلا ها بایستی نکاتی همچون ؛ شناخت عیار طلا و توجه به وزن طلا را لحاظ کنید .

خرید نیم ست طلا

افراد علاقمند به طلا و یا کسانی که به دنبال هدیه ای شیک و فراموش نشدنی برای عزیزانشان هستند ، می توانند نیم ست طلا را انتخاب کنند . خرید نیم ست طلا از طریق طلا فروشی آنلاین نیز ممکن می باشد . اگر به دنبال نیم ست طلا ارزان هستید ، می توانید از همان ابتدا وزن و عیار را کم تر در نظر گرفته و در بین نیم ست هایی با عیار کم به دنبال محصول مد نظرتان باشید . نیم ست طلا جدید با قیمت کم معمولا وزن کمتری نسبت به سایرین دارند . نیم ست طلا جدید عروس نیز امروزه بسیار پرطرفدار شده که افراد به دنبال مدل های بروز نیم ست طلا برای عروس هایشان هستند . همچنین افرادی که به سرمایه گذاری نیز علاقمندند ، با خرید طلای زینتی برای خود و یا عزیزانشان با یک تیر دو نشان می زنند ؛ به این صورت که هم سرمایه گذاری ارزشمندی انجام داده اند و هم با هدیه ای خاص شخص مهم زندگیشان را خوشحال کرده اند .

خرید-نیم-ست-طلا

طلا به دلیل اهمیت بالا از نظر زیبایی و هم از نظر سرمایه گذاری ؛ مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است ،

اجزا

نیم ست ، یک مجموعه طلای دو و یا نهایت ۳ جزئی است که شامل گردنبد با گوشواره و یا گردنبند با دستبند یا گردنبند با انگشتر و سایر حالت ها می باشد . اصولاً اجزای تشکیل دهنده ی نیم ست‌ ها باعث شده که اسپورت‌ تر به نظر برسند . اجزای نیم ست طلا معمولا ، طرح‌ های مینیمال‌ تری نسبت به سایر ست‌ ها دارند . طراحی اجزای نیم ست ها به گونه ایست که همگی با یکدیگر هماهنگ بوده و در هارمونی خاصی با یکدیگرند . خرید آنلاین جواهر امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ، چرا که در خرید نیم ست طلا به صورت آنلاین نیز اجزای کامل ست های جواهر مدنظرتان را با جزئیات می توان بررسی کرد .

نکات خرید

برای اینکه از خرید خود رضایت کافی داشته باشید بهتر است ، نکات خرید نیم ست طلا را حین خرید لحاظ کنید . این نکات ، هر نوع طلا و جواهری را شامل می شود .

  • توجه به وزن طلا : وزن طلا رابطه مستقیم با قیمت تمام شده طلا دارد ، به همین دلیل بایستی به آن توجه شود .
  • توجه به رنگ طلا : طلا در بازار ایران دارای رنگ‌های مختلف مانند زرد، سفید و رز گلد می‌باشد . مرسوم ترین و فراوان‌ ترین طلای موجود در ایران طلای زرد 18 عیار می‌باشد .
  • دریافت فاکتور خرید از فروشنده : به هنگام خرید طلا حتماً از طلا فروش فاکتور خرید طلا را دریافت کنید . در صورتی که زیورآلات شما دارای سنگ قیمتی است شناسنامه سنگ را نیز دریافت کنید .
  • ارزیابی بیشتر فروشگاه ها : سعی کنید چند گالری طلا و جواهر را قبل از خرید بازدید کنید و از قیمت‌ها و مدل‌ های موجود اطلاعات کسب کنید تا مدل مد نظر خود را انتخاب کنید . این کار را به صورت آنلاین نیز می توانید انجام دهید ، چرا که امروزه بسیاری از فروشگاه های طلا امکان دسترسی آنلاین را نیز فراهم کرده اند .
  • توجه به اعداد حک شده بر روی طلا : اکثراً بر روی زیورآلات و قطعات طلا نشانه‌ هایی حک شده که بیانگر عیار طلا می‌باشد . این نشانه‌ ها در قسمتی از طلا حک می‌شوند که جلوی چشم نباشند . مثلا طلا هایی با عیار 18 ، حرف 18K را به صورت حک شده و اغلب در قسمت زیری محصول دارند . حرف K در حقیقت بیانگر نشانگر اول حرف Karat به معنی عیار است .
  • شناخت عیار طلا : عیار طلا در قیمت طلا و جواهر تاثیر زیادی دارد . برای درک بهتر ایتدا باید طلای خالص را بشناسیم . طلای خالص طلایی است که هیچ فلزی در آن ترکیب نشده ، بسیار نرم بوده و برای ساختن مصنوعات طلا کارایی ندارد . برای استفاده از طلای خالص در مصنوعات طلا و جواهر به آن فلزات مس و نقره اضافه می‌شود تا استحکام و چکش خواری بیشتری یابد . طلای خالص را طلای 24 عیار می‌نامند . در حالی که در صنعت طلای ایران ، اکثرا از طلای 18 عیار نیز استفاده می‌شود .
  • از طلافروش معتبر خریداری کنید : توجه به جواز کسب طلا فروشی ، قبل از خرید طلا این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت وجود مشکل بتوانید پیگیری‌ های لازم را انجام دهید . اگر هم قصد خرید طلا به صورت آنلاین را دارید سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر که دارای نماد تجارت الکترونیکی و در درجه بعدی دارای مجوز کشوری کسب و کار مجازی هستند ، خرید کنید .
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *