اخبار و مقالات

همه چیز در مورد دستبند طلا کارتیر

دستبند طلا کارتیر

تاریخچه طراحی بهترین دستبند طلا کارتیه

دستبند طلا عشق کارتیر تاریخچه عاشقانه و در عین‌ حال کمی غم‌ انگیزی دارد. در سال ۱۹۵۹ هنگامی که یک طراح جوان ایتالیایی، آلدو سیپولو، خانه خود را به مقصد نیویورک ترک کرد تا برای تیفانی و دیوید وب کار کند، شروع شد. معشوق آلدو، او را در همان سال‌ ها ترک نمود و در پاسخ، آلدو دل‌ شکسته دستبندی با سرپیچ طراحی نمود که باز کردن آن بدون ابزار غیر ممکن بود. تیفانی طرح آلدو جوان را تولید نکرد، ولی آلدو برای کار به کارتیه رفت که کارتیه خلاق طرح او را پذیرفت و دستبند عشق کارتیه متولد شد.

در حقیقت طراحی دستبند عشق کارتیر به‌ صورتی می باشد که با کمک افراد دیگری، به عنوان معشوق شما که همیشه همراه شما است، باز می‌ شود. در نهایت، دستبند عشق که بهترین دستبند طلا کارتیر می باشد که به عنوان نمادی از عشق به یک نفر شناخته می‌ شود. و افراد این دستبند طلا کارتیر را به‌ طور تک یا همراه با حلقه نامزدی خریداری می نماید.

چرا دستبند کارتیر جذابیت همیشگی دار؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا دستبند طلا کارتیر این همه جذابیت دارد؟ واقعیت این است که طراحی این دستبند به شکلی انجام گرفته است که زیبایی و اعتماد به نفس برای مشتریان خود ایجاد می نماید. کیفیت طراحی در برند کارتیه، بزرگی و اصالت پاکی طلا را به درجه‌ ای فراتر از تصور برده و طرحهای هندسی مناسب آن، بی اختیار برای بیننده چشم گیر است.

علاوه بر این از آن جایی که کارتیر نمادی از عشق بوده است، به عنوان یک دستبند برای بیان زیبایی و احساس شناخته می گردد، به همین علت یک جذابیت همیشگی دارد. و گذر زمان موجب تکراری شدن آن نمی گردد. هر انگشتر و دستبند طلا کارتیر مهر تاییدی است بر عشق، مهر، محبت و دوستی پایدار که هرگز کهنه نمی شود.

خرید دستبند کارتیر

دستبند کارتیر

برند کارتیر، شاه جواهر فروشان

در طی سالهای گذشته خیلی از طراحان مد و زیبایی، برند کارتیر و دستبند آن را پادشاه جواهر فروشان معرفی نموده اند. نکته قابل توجه این است که در سال 2018 این برند مجموعه آثاری از جواهرات کارتیه را به بازار معرفی نمود که به عقیده خیلی از آتشفشانی از رنگ و نور بود که جواهرات گران بهای کمیاب آن را پدید آورده بودند.

به صورت خلاصه می توان گفت که این برند یک رهبر برای جواهرات است. و هرگز طرح ها و نوآوری ها و خلاقیت های آن به پایان نمیرسد. از انگشتر کارتیه که با طرحی وحشی از یاقوت قرمز تزئین شده بود و به قیمت ۳۱ میلیون دلار رکورد دنیای جواهرات را در هنگ‌ کنگ شکست، گرفته تا ۲۴۰ قطعه دیگر که هر یک تکه‌ ای از جواهرات هند و آفریقا را به عرصه ظهور می‌ برد، کارتیر انقلابی در جواهر سازی به نمایان نمود.

معروفترین آثار برند کارتیه

برند کارتیر در طول این سالها توانسته است آثار خیلی زیبا و ارزنده ای را در حوزه طلا و جواهرات به بازار عرضه نماید. اما بعضی آثار شهرت خاصی را برای این برند به ارمغان آورده اند. در ادامه معروف ترین آثار این برند دوست داشتنی را بیان می کنیم.

دستبندهای طلا کارتیر

سری دستبندهای Love برند کارتیه را می توان موفق ترین سری دستبند طلا کارتیر دانست که بوسیله این برند برای اولین بار در سال 1969 طراحی و به بازار ارائه شد. شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که نماد روی این دستبندها به چه معنا است. جالب است که بدانید دلیل نامگذاری این دستبند معنای همین نماد است. یک دایره با خطی افقی که دقیقا مکانیسم ابتدایی قف است برای پایبندی همیشگی.

هر چند که نقطه عطف و فروش و استقبال فوق العاده این دستبندها با طرح زنجیری در سال 2006 اتفاق افتاد. همان مدل معروفی که این روزها پشت ویترین طلا فروشی ها و نیز در دست مردم زیاد مشاهده می شود.

خرید دستبند کارتیر

دستبند طلا کارتیر

گردنبند هاتون اِمدیوانی جیدایت

افرادی که از گردنبند هاتون امدیوانی جیدایت استفاده نموده اند بر این عقیده اند که این گردنبند زندگی را فریاد می کشد. این گردنبند که از 27 گوی سبز جید طراحی و ساخته شده است که به مانند گلی زیبا، قلابی از یاقوت قرمز و الماس را به آغوش کشیده است.

شاید جالب باشد که بدانید قیمت این گردنبند فوق العاده زیبا در حراج Sotheby به ارزش 27.4 میلیون دلار به فروش رسید که رکورد قیمت را شکست. این گردنبند در ابتدا متعلق به باربارا هوتون وارث دپارتمان صنعت پشم ایالات متحده بود که در روز ازدواجش با پرنس اِمدیوانی بوسیله پدرش به او هدیه شد.

دستبند طلا کارتیر

در این مقاله تلاش کردیم تا در رابطه با تاریخچه دستبند طلا کارتیر و البته نکات مرتبط با آن توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. این مسئله به شما کمک می‌ نماید. تا با دیدی بازتر و البته آگاهانه تر نسبت به برند کارتیه اقدامات لازم را انجام داده. و زیورآلاتی متناسب با استایل، سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

سیپولو ایتالیایی با نام مستعار آلدو، همیشه به سوی آمریکا و به‌ ویژه نیویورک کشیده شده بود. سیپولو با الهام از عناصر صنعتی شهر، بهترین دستبند طلا کارتیر را طراحی کرد که به عنوان ظهور طراحی جواهرات مدرن اعلام شد. این دستبند با استفاده مداوم مفاهیم جواهرات «روز» و «شب» را به چالش کشید. یعنی همیشه می‌ توان از آن به کار برد. ناگفته نماند که این دستبند که نماد عشق است. نتیجه دلشکستگی طراح آن است و از همان زمان که بوسیله کارتیه تولید شد تا به‌ حال یکی از محبوب‌ ترین دستبندهای کارتیه به شمار می رود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *