اخبار و مقالات

خرید دستبند طلا

دستبند طلا

افزودن آیتم دستبند طلا و منحصر بفرد به بازوانتان می تواند استایل شما را گرانتر نشان دهد . با خرید دستبند طلا می توانید هم به استایلتان آیتمی گرانبها بیافزایید و هم سرمایه گذاری باارزشی انجام دهید . دستبند ها امروزه از هر جنسی می توانند ساخته شوند ، چرا که پرطرفدارند . از همین رو حتی می توانید طرح دلخواهتان را سفارش دهید . دستبند های طلا و سایر زیورآلات جنس طلا ، در چند نوع عیار می توانند ساخته شوند که با یکدیگر در قیمت و وزن متفاوت اند . برای خرید طلا حتما نکاتی از قبیل معتمد بودن فروشگاه را در نظر بگیرید .

خرید دستبند طلا

دستبند یک نوع وسیلهٔ تزئینی است که افراد بر گِرد مچ دست خود می‌بندند . اکثرا از آن برای زیباسازی ظاهری استفاده می‌شود ، اما در بسیاری از موارد نیز دستبند می‌تواند نمایان‌گر نماد و یا مفاهیمی باشد . دستبند ممکن است از جنس فلز ، چرم ، پارچه و یا پلاستیک ساخته شود . گاهی در ساخت آن‌ ها از چوب ، سنگ و صدف نیز استفاده می‌شود . انواع دستبند دخترانه و دستبند مردانه برای زینت بخشی استفاده می شوند . دستبند رولکس یک نوع دستبند طلای خاص با سبک متفاوت می باشد که در تنوع بالا تولید می شود . به راحتی می توانید از کبیری گلد ، خرید دستبند طلای دلخواه خود را انجام دهید .

دستبند

دستبند طلا مدرن دارای طرح‌ های پیچیده‌ ای می‌ باشند که در مقایسه با گذشته، این تغییرات به وضوح …

ثبت سفارش طرح خاص دلخواهتان

امروزه این امکان افزوده شده که  می توانید طرح خاص دستبند مدنظرتان را به طراحان جواهر و طلا ساز سفارش دهید . دستبند جنس طلا و یا جواهر مد نظرتان را با هر نوع طرحی با واسطه گری فروشگاه های آنلاین و یا حضوری ، ثبت سفارش کنید . برای این امر بایستی به یک فروشگاه معتبر اعتماد کنید و نه به هر فروشگاهی ، به طوری که بتواند شناسنامه ی طلای خریداری شده را به شما ارائه دهد . همچنین بهتر است اطلاعات کافی راجع به انواع عیار طلا داشته باشید و از قیمت لحظه ای آن مطلع باشید ، تا هنگام خرید خودتان نیز محاسبات را انجام داده و با خیال راحت و اطمینان خاطر خریدتان را انجام دهید . در ادامه راجع به انواع عیار دستبند طلا و نکات خرید آن اشاره کرده ایم .

انواع عیار دستبند طلا و نکات خرید آن

دستبند‌ها با توجه به عیار آن‌ ها قیمت‌ های متفاوتی دارند . هر چه عیار کمتر باشد ، غلظت طلا نیز کمتر است . بنابراین ، دستبند کارتیر با عیار 14 از همان وزن ، ارزان‌تر از یک دستبند با عیار 18 خواهد بود . یعنی غلظت طلای دستبند با عیار 14 کمتر است . برای خرید دستبند طلا جدید از شرکت‌ها ، فروشگاه‌ ها و نمایندگی‌ های قابل اعتماد استفاده کنید تا از عیار و کیفیت دستبند مطمئن شوید . فروشنده ای را انتخاب کنید که بتواند شناسنامه‌ ای برای دستبند جنس طلا ارائه دهد . فروشگاه‌ های معتبر معمولاً برای طلا و جواهرات خود ضمانت ارائه می‌ دهند ، تا در صورت بروز هر گونه مشکل ، به گالری شان مراجعه نمایید . همیشه بهتر است قبل از بازدید از فروشگاه‌های گوناگون ، در مورد نوع دستبند تحقیق کنید تا در زمان خود صرفه جویی کنید . انواع دستبند طلا امروزه پر طرفدار بوده ، از همین رو طرح های زیادی از هر نوع برند دستبند تولید می شود که بهتر است با دقت همه ی طرح ها و مدل ها را بررسی کرده و سپس خرید کنید .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *