اخبار و مقالات

النگو عقیق طلا

النگو-عقیق-طلا

انواع النگو عقیق طلا مطابق با هر نوع سلیقه ای در فروشگاه کبیری گلد موجود می باشد . برای خرید این محصول می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام کنید ، چرا که تمامی اطلاعات لازم برای خرید ، در وبسایت طلای کبیری گلد قرار داده شده است .

النگو عقیق طلا

عقیق در سال 1385 به عنوان اولین واحد صادر کننده طلا از یزد به امارات متحده عربی ، فعالیت صادرات طلای خود را شروع کرد ؛ النگو عقیق طلا نیز یکی از محصولات پرفروش برند عقیق یزد محسوب می شود . عقیق یزد افتخار این را داشته است که تا به امروز دوبار به عنوان واحد نمونه استاندارد و هم چنین واحد حمایت از حقوق مصرف کننده انتخاب شود . در حال حاضر ، طلای عقیق یزد در فضایی بالغ بر 4000 متر مربع مشغول به فعالیت است و 500 نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آن مشغول به کار هستند . کیفیت بالای مواد استفاده شده در آبکاری محصولات عقیق یزد ، سبب می شود رنگ و براقیت النگو بعد از چندین سال استفاده تغییری نکند . همچنین ضخامت قابل قبول النگو عقیق سبب می شود تا موقع استفاده چند عدد النگو کنار هم ، النگو  ها کاملا منظم کنار هم قرار بگیرند . امروزه با در دسترس قرار گرفتن خرید آنلاین طلا ، خرید النگو طلای عروس و سایر طلا ها ؛ به راحتی و با جزئیات کامل می تواند انجام شود .

النگو-عقیق-طلا

خرید طلا یکی از مواردی است که امروزه برای سرمایه گذاری و استفاده ی زینتی مورد توجه می باشد ، برای خرید النگو …

نکات خرید النگو طلا

همه ی نکات خرید را در حین خرید النگو یزدی جدید از طلا فروشی آنلاین نیز می توانید به راحتی لحاظ کنید . قیمت النگو عقیق یزدی به یک سری مسائل همچون ؛ وزن و عیار طلای استفاده شده بستگی دارد .

  • در هنگام خرید به ظاهر طلا بسیار توجه کنید : یکی از مهترین نکات این است که در هنگام خرید انواع زیورآلات و النگو عقیق طلا بسیار دقت کنید چرا که متاسفانه برخی از طلا فروشان می توانند با استفاده از شگردهای خاص خود جواهرات و النگو های طلا دست دوم را به اسم طلا نو به شما عزیزان بفروشند .
  • قبل از خرید النگو طلا از عیار و معنی آن آگاهی داشته باشید : بازار طلا همچون دیگر مشاغل دارای اصطلاحات مخصوص و کلمات تخصصی بسیاری است که احتمالا برای شما خریداران عزیز نا آشنا می باشد . یکی از این کلمات کلیدی عیار طلا است که شما همراهان عزیز می توانید جهت افزایش اطلاعات عمومی خود در این زمینه ، مقاله عیار طلا منتشر شده در همین وب سایت را مطالعه ، سپس برای خرید اقدام نمایید .
  • در هنگام خرید به ایرانی یا خارجی بودن زیورآلات و النگو عقیق اصل دقت نمایید : سوالی که ذهن اکثر خریداران را درگیر کرده است و می پرسند این است که ؛ جواهرات و النگو عقیق بهتر است یا مدل های خارجی آن؟ پاسخ این سوال بستگی به نوع هدف شما از خرید انها و همچنین میزان بودجه درنظر گرفته شده می باشد . اجرت جواهرات و النگو طلای خارجی بسیار زیاد است و اگر هدف شما از خرید طلا سرمایه گذاری باشد جواهرات ایرانی بسیار مناسب ترند ولی اگر صرفا جهت علاقه به طلا یا هدیه به خرید می روید و از بودجه مالی مناسبی برخوردارید می توانید به سراغ نوع خارجی آن بروید .
  • رنگ زیورآلات و النگو طلا : وقتی اسم طلا می آید در ذهن اکثر افراد طلای زرد رنگ نقش می بندد و همانطور هم که می دانید رنگ زرد، متداول ترین رنگ طلا می باشد. اما فراموش نکنید که طلا در رنگ های دیگری همچون سفید، صورتی یا زردگل، قرمز و آبی نیز وجود دارد . در هنگام ساخت و طی فرآیندی شیمیایی و با ترکیب طلا با پالادیوم برای رنگ ابی، نقره یا پلاتین برای رنگ سفید و مس برای رنگ قرمز رنگ زرد آن را نیز تغییر می دهند. البته در اینجا نیاز است بدانید که انتخاب رنگ طلا نباید هیچ تاثیری در قیمت خرید یا فروش آنها داشته باشد .
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *