اخبار و مقالات

گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه ای

یکی از اکسسوری های طلایی که نه تنها در میان بانوان بلکه در بین آقایان نیز طرفدار دارد، گوشواره حلقه ای است که دارای انواع مدل ها و اندازه ها می باشد و به جهت سادگی می توان از آن هم در جهت یک اکسسوری زیبا و هم در جهت سرمایه گذاری مطمئن استفاده کرد.

گوشواره حلقه ای

گوشواره طلا یکی از اکسسوری هایی است که دارای انواع مختلفی است و می توان بر اساس سلیقه و استایل از انواع آن ها استفاده کرد. خرید گوشواره حلقه ای را می توان ترند ترین گوش واره ها دانست که می توان از آن ها برای استفاده های روزمره استفاده کرد و به جهت اینکه به راحتی با انواع استایل ها زیبا دیده می شوند می توان بدون تعویض و یا اینکه فکر کنید که چه گوشواره ای را لازم است الان به گوش بیاویزم استفاده کنید. خرید گوش واره حلقه ای می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه و یا سرمایه گذاری نیز باشد زیرا از آن جایی که اغلب ساده هستند و در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و در دسترس هستند، می توان بر اساس سرمایه ای که دارید نسبت به خرید گوشواره حلقه ای اقدام کنید. برای خرید گوشواره حلقه‌ای مناسب نیاز است با ویژگی های آن ها آشنا باشید تا از میان انواع گوشواره حلقه ای گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

انواع گوشواره هوپ

گوشواره هوپ آن دسته از گوشواره هایی هستند که داریره می باشند و بیشتر با عنوان گوشواره حلقه ای شناخته می شوند اما ممکن است زمانی که نسبت به خرید گوش واره حلقه ای اقدام کنید، نام گوش واره هوپ نیز به گوشتان بخورد. اغلب گوشواره های حلقه ای دارای قفل های لولایی هستند تا با بستن آن ها به این شیوه از افتادن ناگهانی ناشی از تعویض لباس یا شل شدن قفل پیشگیری گردد. یکی از مدل های گوشواره حلقه‌ای یا گوشواره هوپ، گوشواره کریول می باشد که گوشه هایی که حلقه به هم می رسد، نازک بوده و وسط پهن می باشد. گوشواره طلای دیگری که وجود دارد، دارای طرح C می باشد که نیم حلقه هستند که از یک طرف که دارای سوزن است به گوش وارد می شود و توسط پین محکم می شوند.  مدل دیگر گوشواره هوپ، گوشواره هاگی است که همچون گوش واره حلقه ای دو طرف گوشواره در نرمی گوش به هم می رسند و با وصل شدن آن ها به هم گوشواره قفل می شود و در مقایسه با گوشواره های حلقه ای دارای ضخامت بیشتری می باشند اما به جهت اینکه اغلب تو خالی تولید می شوند، وزن کمی دارند و می توانید بر اساس سرمایه ای که دارید، گوشواره هوپ هاگی خود را تهیه نمائید. در حالت کلی این گوش واره ها در انواع طرح های ساده و مارپیچی و نگین دار و … ساخته می شوند و می توانند در میان انواع گوشواره طلای شما بدرخشند البته اگر بتوانید آن ها را به جهت راحتی که دارند از گوش خود خارج کنید.

گوشواره جدید و انواع آن

گوشواره ها بر اساس فرم و طراحی خود، ممکن است هر کدام از گزینه‌ های زیر را در ساختار خود داشته باشند.

اندازه گوشواره حلقه ای

گوش واره حلقه ای در تمامی حالت ها می تواند یک گزینه زیبا به عنوان آویز گوش باشد و به ظاهر شما زینت ببخشد. اغلب از هوپ ها و هاگی ها برای استفاده همزمان چند گوش‌واره با هم نیز می توان استفاده نمود. بر اساس سلیقه افراد که متفاوت می باشد، گوشواره حلقه‌ای طلا در انواع اندازه ها ساخته می شوند و همینطور با توجه به جایی از گوش که می خواهید گوشواره را از آن جا آویزان کنید می توانید به سراغ اندازه مورد نظر خود بروید و خرید گوشواره طلا حلقه‌ای را انجام دهید. اغلب برای ناحیه های بالای گوش از گوشواره حَلقه کوچک و یا گوش‌واره زنجیری و پرسی و یا گوشواره بخیه ای استفاده می کنند اما برای نرمی گوش می توانید از سایز های مختلف گوشواره طلا حلقه‌ای بهره ببرید. در ادامه اندازه استاندارد گوش‌واره حَلقه‌ای آورده شده است.

گوشواره هاگی
0.8 cm 1 cm 1.2 – 2 cm
گوشواره حلقه ای کوچک
2.5 – 3 cm
گوش‌واره حلقه‌ای متوسط
4 – 5 cm
گوشواره حلقه ای بزرگ
6 – 10 cm
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *