اخبار و مقالات

سرویس طلا عروس

سرویس طلا عروس

سرویس طلا عروس

سرویس طلا عروس، یکی از مواردی است که قبل از عروسی باید تهیه شود. نوع سرویس بستگی به بودجه مورد نظر دارد. سرویس جواهر، طلا، نقره و بدلیجات انواعی از سرویس هایی هستند که برای عروس در نظر گرفته می شوند. برای انتخاب بهترین سـرویس عروس باید به چند نکته توجه کنید. سرویس طلا هدیه ای است که آقای داماد به عروس اهدا می کند. و به مدت طولانی استفاده می شود. و به عنوان یادگاری از جشن عروسی نگهداری می شود.

برای خرید سرویس عروس به رنگ پوست دقت کنید

برای خرید سرویس عروس، یکی از عواملی که بر آن تأکید نمی‌شود، تأثیر رنگ پوست عروس است. با اطلاع از این موضوع، شما می‌توانید یک انتخاب بهتر داشته باشید. البته باید توجه داشت که هنگام خرید سـرویس عروس، حتما به علاقه خودتان توجه کنید. مواردی که در ادامه می‌گوییم، صرفا استانداردهایی برای انتخاب است و انتخاب شما کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

  • اگر پوست سبزه و برنز دارید
    خرید طلا عروس به رنگ طلایی، دورنگ و همچنین رزگلد از جمله انتخاب های مطلوبی برای رنگ پوست سبزه و برنز است.
  • اگر پوست گندمی دارید
    سرویس طلا به رنگ رزگلد و زرد برای شما فوق العاده است این رنگ ها جلوه ی بسیار زیادی بر روی پوست شما خواهند داشت.
  • اگر پوست سفید دارید
    استفاده از سرویس طلا عـروس به رنگ سفید جلوه بسیار زیادی بر روی پوست روشن شما خواهد داشت. این رنگ طلا زیبایی پوست شما را بیشتر نشان می دهد.

نکات مهم در انتخاب نوع سرویس طلا عروس

برای نهایت رضایت خریداری، ارسال رایگان برای سفارشات بالای 100 دلاری و برگشت کالا در صورت نارضایتی فراهم شده‌ است. همچنین، ما خدمات گرفتن اندازه‌ ی رایگان برای مطمئن شدن از انتخاب سایز مناسب برای سـرویس طلا عروس فراهم میکنیم. از این رو، برخورداری از سـرویس مشتریان رضایت‌ بخش، همیشه اولویت ماست.

سرویس عروس

سرویس طلا عروس

تناسب مدل سرویس عروس با لباس عروس

توجه شما به انتخاب مدل سرویس طلا برای عروس یک نکته مهم است. باید به تناسب آن با لباس عروس دقت کرده و ترجیحاً سرویس طلای ساده و ظریف را برای لباسی پر زرق و برق و شلوغ انتخاب کنید. اما اگر لباس عروس شما ساده است، می توانید از سرویس طلا با نگین و گوشواره های درخشان و اوپال شکل استفاده کنید.

اما باید به خاطر داشت که مدل سـرویس طلا شما نباید به گونه ای باشد که همه توجه ها را به خود جلب کند و زیبایی سایر آیتم های عروس را محو کند. باید تلاش کنید تا همه پارامترهای عروس به تنهایی بتوانند زیبایی و جذابیت را ایجاد کنند، نه هر یک به تنهایی به خود جذابیت بخشند.

سـرویس عروس را با اطمینان انتخاب کنید

سعی کنید ســرویس طلا عروس را با اطمینان انتخاب کنید. بهتر است به مدل هایی که در سبک و استایل شما نمی‌ باشد، روی نیاورید. انتخاب سبک هایی که به نظر شما جذاب نیستند، ممکن است در آینده پشیمانی به همراه داشته باشد. همچنین، مراقب باشید تا سرویس طلا را به گونه ای انتخاب کنید که منحصر به فرد و تاکیدی بر آن نبوده باشد. قبل از مراجعه به طلا فروشی، مدل های مختلف سرویس عروس را بررسی کنید و تصمیم بگیرید کدام سبک سرویس طلا بهترین گزینه برای شما است. در نهایت، با اطمینان سـرویس طلا عروس خود را انتخاب نمایید و به یقین باشید که احساس راحتی خواهید کرد.

تاثیر مدل موها بر مدل سرویس عروس

برای انتخاب سرویس عروس، باید مدل موهای خود را در نظر بگیرید. مدل مویتان را بر اساس مدل تاج و استایل عروس انتخاب کنید تا تصمیم گیری راحت تری داشته باشید. انتخاب سرویس طلا عروس بدون در نظر گرفتن مدل موها می‌تواند باعث شود که در روز عروسی شما، چهره مطلوبی از خودتان در آینه نبینید. گوشواره‌ های بزرگ و آویز مانند مناسب شنیون‌ های شل و کنار گوش نیستند.

گوشواره‌ هایی را انتخاب کنید که به گوش‌ ها و صورت شما زیبایی بیشتری ببخشند، اما حواستان به آویزان بودن و گره شدن با موها نباشد. اگر موهای شما شنیونی بالا دارند و آویزان بودن گوشواره در کنار گوش شما مشکل ساز نیست، می‌توانید از گوشواره‌ های کوچکی که به گوش چسبیده استفاده کنید. با آگاهی از نکات مهم در خرید سرویس طلا عروس، می‌ توانید انتخاب مطلوبی داشته باشید.

سرویس عروس

سرویس طلا عروس

بودجه خرید سـرویس طـلا عروس را مشخص کنید

در برنامه ریزی عروسی، توصیه می شود که پس از تهیه چک لیست، اقدام به بررسی هزینه ها و تعیین بودجه مربوط به هر یک از مراحل عروسی کنید. در این بررسی، اهمیت داده می شود که برای سرویس طلا نیز میزان بودجه مشخص شود. بهتر است قبل از خرید سرویس طلا، بدانید که میزان بودجه شما چقدر است. اگر شما محدودیت زیادی در انتخاب سرویس طلا ندارید و امکان تهیه آن را دارید، می توانید به راحتی سرویس طلا و جواهر را انتخاب کنید.

اما در صورتی که بودجه شما محدود است، می توانید از سرویس طلایی استفاده کنید که وزن بیشتری دارد و از سنگ ها و نگین های تزئینی و جواهر استفاده نشده است. استفاده از جواهرات و سنگ های قیمتی می تواند هزینه خرید سرویس طلا را چند برابر کند.

تناسب رنگ سرویس عـروس و حلقه طلا عروس

گاهی ممکن است به دلیل مشغله ذهنی عروس و داماد، در هنگام خرید حلقه عروس و سرویس طلـا عروس، به این نکته توجه نشود که، تناسب رنگ سرویس عروس و حلقه عروس بسیار مهم است. تصور کنید سرویس عروس به رنگ طلا سفید است و رنگ حلقه عروس زرد است. دستبند طلا سفید در کنار حلقه زرد ظاهر جذابی ایجاد نمی کند. پس حتماً توجه داشته باشید، در صورت امکان رنگ سرویس طلا عروس و رنگ حلقه عروس را همرنگ انتخاب نمایید. انتخاب طلای چند رنگ و استفاده از آن در شب مهمی مانند شب جشن عروسی اصلا توصیه نمی شود.

سرمایه گذاری در سرویس طلا عروس

یکی از نکات مهمی که قابل توجه است، این است که خرید سرویس طلا مانند سایر خریدهای عروسی نیست. در واقع خرید سرویس طلا معادل یک سرمایه‌ گذاری است. زیرا می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید به فروش آن بپردازید. پس هزینه‌ای که برای خرید سـرویس طلا صرف می‌ کنید، به هیچ وجه هدر نخواهد رفت و به عبارت دیگر ارزش آن روز به روز به دلیل تغییرات اقتصادی بیشتر خواهد شد. بنابراین، اگر توان مالی برای خرید سرویس طلا دارید، بهتر است به جای هزینه کردن برای جزئیات غیرضروری، هزینه را برای خرید سـرویس طلا استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *