اخبار و مقالات

انگشتر تک تاش

تک تاش

انگشتر تک تاش چه نوع انگشتری است؟

تک تاش یا سولیتر در لغت به معنای تک و منفرد می باشد و ارتباط این نام با انگشتر هم به این علت است که یک نگین تک روی حلقه انگشتر خودنمایی می‌ نماید. و این تک نگین بودن جلوه خاصی به انگشتر می‌بخشد. سادگی در عین زیبایی ویژگی شاخص این نوع انگشتر است.

نگین تک این روزها به شکل‌ها و انواع دلخواه متناسب با سلیقه و سبک مشتریان ارائه می‌ شود. تاش نگین نیز، از دایره و بیضی گرفته تا شکل‌ های خاص و سفارشی متنوعی است. در حال حاضر، نگین‌ های مورد استفاده برای این نوع انگشتر، از الماس و کریستال تا سنگ‌ های قیمتی دیگری مانند زمرد، یاقوت، یاکوت، اپال و موارد دیگر است.

جالب است بدانید که در گذشته نوع اصلی نگین تک تاش، به عنوان نماد سادگی و زیبایی، الماس بود. اما به دلیل افزایش علاقه و تقاضا برای سنگ‌های قیمتی دیگر، تنوع و تنوع در مدل‌ها و انواع نگین تک تاش نیز افزایش یافته است. این در حقیقت نشان دهنده محبوبیت و انعطاف‌پذیری این نوع انگشتر است.

تغییراتی که در اولین قرن های تاریخ انگشتر رخ داد عالم بود. در ابتدا، انگشترها به سادگی شامل یک سنگ الماس کوچک بودند که فقط روی یک حلقه فلزی از جنس طلا قرار داشت. با گذر زمان، این نوع انگشترها به تزئینات و جزئیات بیشتری مجهز شدند و در حال حاضر بسیاری از افراد به این مدل های پیچیده تر و زیبا تر علاقه مندند.

پیوند انگشتر سولیتر و ازدواج

استفاده از انگشتر تک تاش اغلب به نشانه شکل‌ گیری پیمان عاشقانه و ازدواج یا به عنوان هدیه جهت یاد آوری پیوندی عاشقانه در سالگرد ازدواج، مدت‌ها است که در کشورهای غربی مورد توجه و استفاده قرار می‌ گیرد. در کشور ما نیز استفاده از این انگشتر در مناسبت‌ های ذکر شده به طور کامل مرسوم می باشد. به ویژه پیشکش این نوع انگشتر به عنوان نشان به منظور نامزدی بسیار رایج است.

در نهایت میتوان گفت برای مراسم نامزدی و ازدواج، انگشتر تک تاش با زیبایی چشمگیر و همینطور ماهیت نمادین خود جزو اولین انتخاب‌ ها است و با شناخت این نوع انگشتر و جزئیات مربوط به آن میتوان انتخاب و خاطره‌ ای به یاد ماندنی رقم زد.

انگشتر تک تاش طلا را چگونه انتخاب کنیم؟

جنس حلقه انگشتر روی انتخاب خیلی مؤثر است و می توان گفت طلا محبوب‌ ترین جنس برای فلز زیورآلات است و بیشتر بر دیگر فلزات ارجحیت دارد. ترکیب طلا و یک نگین درخشان روی آن ترکیبی خاص ایجاد می‌ کند و می تواند جذابیت استایل شما را دو چندان سازد. طلای زرد و طلای سفید به خیلی از رنگ پوست‌ ها می‌ آید. و شما که مخاطب مقاله انگشتر تک تاش هستید میتوانید مطمئن باشید خرید یک انگشتر سولیتر طلا با یک نگین زیبا یک انتخاب بی نظیر است.

طلای زرد ظاهری کلاسیک و تجملی و طلای سفید ظاهری مدرن و شیک به انگشتر می‌ بخشد. و شما بر اساس سلیقه خود می‌ توانید هر یک از انواع طلا را جهت خرید انگشتر تک‌ نگین مد نظر خود انتخاب کنید. طلای رزگلد هم که شامل درصد بیشتری از مس است و از آلیاژهای طلای زرد محسوب می‌شود می‌تواند انتخاب مناسبی باشد برای خانم‌هایی که به سبک مدرن علاقه دارند.

در زمان خرید همانطور که بیان شد دقت داشته باشید که چه رنگ طلا برای شما مناسب‌ تر می باشد و این انگشتر طلا با رنگ دیگر طلاهایی که اگر قرار است همراه آن به کار ببرید هارمونی دارد یا خیر. همچنین توجه نمایید که حلقه طلایی که مدنظر دارید بهتر است طلای 18 عیار باشد به این دلیل که از استحکام و ماندگاری بالاتری برخوردار میباشد. در واقع طلای 18 عیار برخلاف طلای 24 عیار حاوی برخی فلزات دیگر هم هست که وجود این فلزات در دوام طلا بسیار مؤثرند و بیشتر طلاهای موجود در بازار ایران نیز از نوع 18 عیار هستند.

در مجموع دامنه وسیع مدل‌ های انگشتر تک تاش طلا با تنوع رنگ و زیبایی ظاهری در کنار مقاومت و جلوه خاص خود، دست شما را جهت انتخاب یک انگشتر جذاب باز می‌ گذارد تا یک خرید ماندگار را تجربه کنید.

انگشتر سولیتر

تک تاش

آیا از حلقه سولیتر طلا می توان به جای انگشتر استفاده کرد؟

حلقه تک تاش طلا در حقیقت همان انگشتر تک تاش طلا می باشد. ولی از آن جا که جهت خرید انگشتر با هدف خواستگاری و ازدواج این انگشتر مورد توجه است، برخی اوقات از عبارت حلقه تک تاش طلا استفاده می‌ شود. در حقیقت هرگونه اطلاعاتی که درباره ی حلقه سولیتر لازم دارید با جستجو این عبارت که انگشتر سولیتر چیست و مشاهده نتایج آن قابل دسترسی می باشد.

انتخاب انگشتر تک تاش برلیان نگینی بر دستان شما

در انتخاب انگشتر تک تاش علاوه بر توجه به پایه فلزی انگشتر بایستی به نگین انگشتر هم توجه ویژه داشته باشید به این دلیل که بخش بسیاری از بار زیبایی کار به دوش نگینی است که روی حلقه فلزی انگشتر قرار گرفته است.

یکی از خیره‌ کننده‌ ترین نگین‌ هایی که روی انگشتر تک تاش میتوان قرار داد سنگ برلیان می باشد. برلیان نوعی سنگ زینتی بر پایه سنگ الماس می باشد که با تراش ویژه‌ ای که روی آن انجام می‌ شود، درخشندگی و زیبایی فوق‌ العاده‌ ای می یابد. این درخشندگی به این علت به وجود می‌ آید که نوع برش و تراش‌ های روی سنگ برلیان موجب می‌ شود. نوری که به سنگ ساطع می‌ گردد. به سطوح بالاتری برخورد نماید و در نهایت انعکاس نور بالاتری از این سنگ قیمتی حاصل گردد.

حلقه تک تاش برلیان بهترین انتخاب برای ازدواج

همانگونه که پیشتر در مورد حلقه تک تاش طلا توضیح داده شد، حلقه سولیتر برلیان نیز همان انگشتر تک تاش با سنگ برلیان می باشد. و چنانچه قصد خرید حلقه تک تاش برلیان برای خود و یا مراسم ازدواج خود دارید می‌ توانید قیمت و اطلاعات مربوط به حلقه مطلوب خود را با جستجو با عنوان حلقه یا انگشتر تک تاش برلیان کسب کنید.

قیمت انگشتر سولیتر چگونه محاسبه می شود؟

 تا این قسمت این مقاله اطلاعاتی در رابطه با این انگشتر کسب کردید. اکنون قصد داریم در مورد مبحث مهم قیمت صحبت نماییم. عوامل گوناگونی روی قیمت انگشتر تک تاش مؤثر می باشد. از جمله این موارد می‌ توان به نوع برش الماس یا سنگ زینتی روی آن اشاره داشت. برای مثال در مورد الماس نوعی برشی که روی قطعه سنگ آن انجام می‌ گیرد تأثیر مستقیم روی درخشندگی آن دارد و هر چه درخشندگی الماس بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

عامل دیگری که تأثیر آن بر روی قیمت انگشتر واضح است جنس پایه فلزی آن است و به فراخور جنسی که مدنظر شما است قیمت انگشتر متفاوت خواهد بود. تا دیگر عوامل همانند شکل نگین، رنگ و شفافیت آن و جزئیات و ظرافت‌ های به کار رفته روی انگشتر نیز تأثیر مستقیم روی قیمت انگشتر دارند. در نتیجه پیش از خرید انگشتر نیاز است فاکتورهای مؤثر روی قیمت انگشتر را در نظر بگیرید تا خریدی متناسب با بودجه خود داشته باشید.

قیمت انگشتر

قیمت انگشتر تک تاش طلا، همانند دیگر زیورآلات بر پایه طلا، قیمت انگشتر تک تاش طلا نیز مطابق با قیمت روز طلا دستخوش تغییر می‌ شود. همچنین نگینی که روی پایه طلا کار شده و دیگر ظرایفی که در ساخت انگشتر تک تاش به کار برده شده است نیز روی قیمت انگشتر مؤثرند. برای اطلاع از قیمت طلا می‌ توانید از سایت‌ های معتبر قیمت آن را بررسی نمایید و چنانچه قصد خرید یک انگشتر تک تاش طلا دارید، با توجه به سلیقه و استایل خود می‌ توانید انگشتر مد نظر را انتخاب و قیمت آن را در فروشگاه‌ ها به صورت حضوری یا اینترنتی بررسی و مقایسه نمایید تا در فرصت مناسب یک انگشتر سولیتر برازنده خریداری نمایید.

قیمت انگشتر تک تاش برلیان نیز با توجه به قیمت برلیان و جنس پایه فلزی انگشتر متغیر است. شما می‌ توانید با انتخاب یک انگشتر برلیان بر پایه طلای سفید یا دیگر فلزات از جمله پلاتین، قیمت روز انگشتر را رصد و جستجو نمایید و خرید یک انگشتر خاص را تجربه کنید. شما با جستجوی عبارت انگشتر تک تاش چیست می‌ توانید با سایت‌ های مرتبط با این موضوع آشنا شده و بعد از مقایسه مدل‌ ها و قیمت‌ ها می‌ توانید انگشتر برلیان مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

انگشتر سولیتر

تک تاش

مشاهده چند مدل انگشتر تک تاش ترند طلا

انگشتر سولیتر در مدل‌ های مختلف عرضه می‌ گردد و می‌ توان گفت خلاقیت در ساخت این نوع انگشتر خیلی زیاد است و در نهایت برای انواع سلیقه‌ ها مدل‌ های مناسبی وجود دارد. با این حال چنانچه مدل مطلوب خود را نیافتید می‌ توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا بر اساس منظور شما ساخته شود.

با این همه بایستی گفت آنچه بیشتر از هر چیز موجب تنوع در مدل انگشتر تک تاش می‌ شود، شکل و نوع نگین آن است. به عنوان مثال تک تاش گرد، سولیتر بیضی و یا تک تاش قلبی از انواع انگشتر های سولیتر هستند که همانگونه که از اسم آن‌ ها مشخص است، فرم و شکل نگین آن‌ ها موجب شده است که به این نام‌ ها شناخته شوند.

در نتیجه بایستی بدانید که شکل نگین و جنس آن بیشتر از هر چیز معرف مدل انگشتری میباشد که انتخاب می‌ کنید. در حقیقت این را هم بایستی در نظر بگیرید که پایه نگین انگشتر هم روی مدل آن موثر می باشد. بیشتر انگشترهای سولیتر پایه چنگه‌ ای، دیواره‌ ای یا نیمه‌ دیواره‌ ای دارند. شما میتوانید انواع این مدل‌ ها را در سایت‌ های عرضه طلا و جواهر مشاهده، بررسی و انتخاب نمایید.

انگشتر سولیتر نامزدی گزینه ای برای هدیه به عروس در خواستگاری

انگشتر تک تاش بیشتر برای خواستگاری، اعلام نامزدی و هدیه دادن به عروس کاربرد دارد و مهم است که یک انگشتر زیبا و برازنده برای این منظور تهیه شود.

انگشتری که خریداری می‌شود بهتر است ویژگی‌ها و ظرافت‌های موردپسند خانمی که قصد هدیه دادن به او را دارید، داشته باشید. علاوه بر این نکته مهم دیگر این است که از آنجا که این انگشتر معمولاً همیشه در دست او قرار خواهد داشت بهتر است به گونه‌ای انتخاب شود که اجزای انگشتر مزاحمتی برای کارهای خانم ایجاد نکند، به طور مثال به پارچه یا الیاف گیر نکند. هم‌چنین باید از مقاومت و محکم قرار گرفتن نگین بر روی انگشتر اطمینان حاصل کنید زیرا همان‌طور که گفته شد این انگشتر نماد عشق است و بهتر است به راحتی ناقص یا خدشه‌ دار نشود.

انگشتر تک تاش نامزدی و پشت حلقه نامزدی چگونه استفاده می شوند؟

برخی افراد برای بیشتر نمایان شدن انگشتر تک تاش و در حقیقت حلقه اصلی خود، از حلقه دیگری نیز کنار آن استفاده می‌ نمایند که اصطلاحاً به آن پشت حلقه می گویند و در جریان جستجو برای اینکه انگشتر سولیتر چیست احتمالا پشت حلقه هم به چشمتان خورده است.

پشت حلقه، اغلب یک حلقه باریک و ساده است که ممکن است چند نگین کوچک هم روی آن کار شده باشد و کار اصلی آن همان‌طور که گفته شد تکمیل زیبایی و تزیین انگشتر تک تاشی است که در دست دارید. الزامی بر همراهی انگشتر سولیتر و پشت حلقه نیست چرا که انگشتر تک تاش به تنهایی هم زیباست اما چنانچه خواهان جذابیت بیشتر آن روی دست خود هستید استفاده از یک پشت حلقه زیبا و خوش‌تراش پیشنهاد می‌شود.

چگونه یک انگشتر سولیتر نامزدی خریداری کنیم؟

حلقه نامزدی تک تاش تک نگین نشان و نماد یک تعهد مهم است که در زندگی هر شخصی به وجود می آید. سادگی و زیبایی منحصر به فرد این انگشتر تک نگین یک جذابیت خاصی به دست عروس خانم می دهد.

پس از  بررسی و شناخت انگشتر تک تاش نوبت آن است که بدانیم واقعا چرا یکی از پرطرفدارترین مدل های طلا و جواهر، حلقه های نامزدی و ازدواج می باشد؟ و چرا در این بین مردم نگاه خاصی به حلقه تک تاش دارند و در کل یک حلقه نامزدی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

حلقه نامزدی تک نگین سولیتر، از محبوبیت خاصی در سراسر جهان برخوردار است. این مدل انگشتر زنانه برای بانوانی  که به سبک کلاسیک و ساده توام با عشق توجه خاصی دارند، مورد محبوبیت است. پایه تک تاش با یک برلیان تک بر روی آن مانند ستاره ای در دستان شما درخشان خواهر بود. شما باید برای انتخاب نوع الماس برای همچین انگشتر با شکوهی زمانی را در نظر بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید.

بهترین انتخاب برای اولین خرید حلقه ازدواج

انتخاب این انگشتر می تواند انتخاب مناسبی برای آقای دامادی باشد که هنوز شناخت کافی از سلایق بانوی خود ندارد. چرا که بانوی شما می تواند برای پر جلوه تر کردن انگشتر خود در کنار این حلقه سولیتر، یک یا دو انگشتر رینگ طلای ساده قرار دهد و باعث افزایش رخ کار خود شود.

بسیاری از مردم ابتدا نوع پایه را انتخاب می کنند و سپس برای آن یک نوع برلیان متناسب باآن انتخاب می نمایند. لازم به ذکر است یکی از مزیت های سایت مرجع تخصصی طلا و جواهر با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه افراد کار و انتخاب این گونه افراد را راحت کرده تا با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود حلقه نامزدی و ازدواج خود را انتخاب کنند.

برای انتخاب بهتر الماس خود خیلی بهتر است از قبل اطلاعاتی در مورد نوع برلیان و کیفیت سنگ برلیان داشته باشید.

درجه بندی الماس، جنبه های کیفی زیادی از آنرا در بر می گیرد.  شما می توانید درجه بندی کیفی الماس را در مقاله ای که قبلا در سایت زر منتشر شده است بخوانید.

همچنین در مورد شفافیت الماس (Diamond Clarity) ، رنگ الماس (Diamond Color) ، برش الماس (Diamond Cut) از قبل اطلاعات لازم را به دست آورید.

گاهی دانستن برخی اطلاعات به شما در روند خرید بهتر و مناسب تر کمک می نماید.

سخن پایانی درباره انگشتر سولیتر

طی این مقاله پاسخ پرسش انگشتر تک تاش چیست را دریافتید و دانستید که انگشتر سولیتر یک نوع انگشتر تک‌ نگینی بسیار جذاب می باشد که در تنوع بالا در بازار طلا عرضه می‌ گردد. استفاده از این انگشتر برای آغاز یا رسمیت بخشیدن به پیوندهای عاشقانه خیلی رایج می باشد. از این گذشته خرید انگشتر تک تاش با آن ظاهر جذاب و دلربا برای اکثر خانم‌ ها خیلی هیجان‌انگیز می باشد و این‌ ها خود نشان از خاص بودن این نوع انگشتر دارد. با این همه نکاتی که درباره ی خرید آن وجود دارد و در این مقاله به آن ها پرداخته شد از اصلی ترین آن‌ ها می‌ توان به لزوم خرید از مراکز فروش معتبر اشاره داشت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *