اخبار و مقالات

النگو طلا نوزادی

النگو طلا نوزادی

خرید النگو طلا نوزادی

خرید النگو طلا نوزادی، همانند سایر زیورآلات، نیازمند دانش و آگاهی در این زمینه است. این خرید به عنوان یکی از خریدهای پیچیده محسوب می‌شود. ما با داشتن اطلاعات صحیح، می‌توانید آن را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کنید.

سایز النگو طلا نوزادی

یکی از دغدغه‌های والدین در هنگام خرید النگو طلا برای نوزادشان، انتخاب اندازه و سایز مناسب آن است. النگو نوزادی یک زیورآلات است که قابلیت تنظیم سایزا ندارد، بنابراین لازم است سایز مناسب را با دقت انتخاب کنید.

اگر النگو برای دست کوچکوزاد باشد، ممکن است زخم و خراشی روی دست ایجادود. از طرفی، اگر النگوزرگتر باشد، ممکن است با حرکات نوزاد از دست او بیفتد. بنابراین، باید سایزی را انتخاب کنید که هیچ آسیبی به دست نوزاد وارد نشود ومچنینررهای مالی رالوگیری کند.

با توجه به اینکه نوزاد در دوره رشد قرار دارد، سایز النگو طلا باید به گونه‌ای باشد کهس از چند ماه از اندازه کوچک نوزاد خارج نشود. برای یافتن سایز مناسب دست نوزاد کودک،ی‌توانید از متر پارچه استفادهنید. انگشت شست نوزاد رار روی انگشت کوچک او قرار داده و بزرگترین قسمت دست را اندازه بگیرید.

پس از اندازه‌ گیری، سایز مناسب دست دلبندتان را در جدول زیر بیابید.

سن اندازه
تا 6 ماه 10 سانتی‌متر
6 تا 12 ماه 11.5 سانتی‌متر
1 تا 3 سال 13 سانتی‌متر
3 تا 5سال 14 سانتی‌متر
5 تا 8 سال 15 سانتی‌متر
8 تا 13 سال 16.5 سانتی‌متر

طرح النگو طلا نوزادی

همانطور که گفته شد، النگو طلا بچگانه در مدل‌ های بسیار زیادی وارد بازار می‌ شود. این مدلها در پهنای گوناگونی وجود دارند. برخی والدین به النگو طلا بچگانه پهن یا به اصطلاح تک پوش بچگانه علاقه دارند.

جهت خرید این مدل النگو بچه گانه باید توجه داشته باشید که تنها یکی از آن بایستی در دست قرار گیرد. استفاده از چند النگوی پهن در کنار همدیگر ظاهر نامناسبی را ایجاد می‌ نماید. اگر علاقه به استفاده از چند النگورای کودک خود دارید، باید از النگو طلای ساده و باریک خریداری نمایید. این النگوها بایستی شبیه به هم باشند و هنگام حرکاتودک، صدای ریزی را به وجود میآورند.

النگوهایی که برای نوزاد استفاده می‌ شود بایستی مقاومت و استحکام بالایی داشته باشندا با ضربه دچار آسیب نشوند. بهترین مدل النگو بچه گانه طلا، مدل‌های ساده و فاقد سنگ‌ و نگین هستند. به لبه‌ های النگویی که قصد خرید آن را دارید، دقتنید. لبه‌ های تیز النگو موجب خراش پوست کودک و نوزاد می‌ شود. النگوی نوزاد را سالیانه یکبار برای تمیز نمودن به طلا فروشی ببرید. زیورآلات کودکان بایستی به طور کامل تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار باشد.

رنگ النگو طلا نوزادی

النگو نوزادی دخترانه در رنگ‌ های گوناگون طلایی و نقره‌ ای وجود دارد. ولی بهترین رنگ برای نوزاد، طلایی است. طلای سفید بیشتر برای دختران و زنان به کار می رود. و برای کودکان جلوه‌ی زیبایی ندارد.

وزن النگو طلا نوزادی

النگو نوزادی طلا با وزن‌ های متفاوتی وجود دارد. شما می‌ توانید با توجه به مبلغی که برای آن در نظر گرفته‌ اید، وزن النگو را مشخص کنید. بایستی توجه کنید که وزن النگو زیاد نباشد؛ زیرا کودک دچار خستگی می‌ شود؛ بهترین مدل، النگو طلا ساده است.

النگو طلا نوزادی

النگو طلا نوزادی

النگو نوزادی چند گرمه

اگر قصد خرید النگو برای نوزاد دلبندتان را دارید یا میخواهید به عنوان هدیه اهداء کنید، توصیه می‌شود النگو طلا نوزادی کم اجرت را تهیه کنید. با این حال، باید به این نکته توجه داشته باشید که هرچه کودک شما رشد میکند و از دستانش بیشتر استفاده می‌ کند، احتمال شکستن و آسیب دیدن النگو وجود دارد.

اگر نمی‌دانید النگو طلا نوزادی چند گرم است، باید به شما بگوییم که از 2 گرم شروع می‌ شود. النگوی 2 گرمی بسیار نازک و آسیب پذیر است، بنابراین برای نوزادان زیر 1 سال مناسب‌ تر است. برای نوزادان بالای یک سال، النگوی طلای 3 تا 5 گرمی می‌ تواند گزینه‌ ی مناسبی باشد.

حساسیت نوزاد نسبت به النگو طلا

در زمان خرید النگو طلا نوزادی، باید بدانید که آیا نوزاد شما نسبت به فلز طلا واکنش نشان می‌دهد یا خیر؟ برای اطمینان، باید تست حساسیت از نوزاد گرفته شود. اگر در انجام این عمل سهل انگاری کنید ممکن است پوست نوزاد شما دچار آسیب‌ های جبران ناپذیری شود.

النگو طلا نوزادی توپر

توصیه می‌ شود که النگو طلا نوزادی زیورآلات توخالی برای نوزادان وودکان خریداری نشود. نوزادان و کودکان هر وسیله‌ ای را که در اختیار دارند، به عنوان اسباب بازی و وسیله‌ ای برای سرگرمی می‌ بینند. بنابراین، النگو طلا نوزادی باید توپر باشد تا مقاومت آن افزایش یابد. اماودکان ممکن است با فشار دست و دندان النگو طلا و سایر زیورآلات را بشکنند یا پاره کنند. این اتفاق ممکن است به کودکما آسیب برساند و یا شما دچار ضررهای مالی شوید. بنابراین، بهتر است از خرید النگو طلا نوزادی و زیورآلات توخالی برای نوزادان و کودکان خودداری کنید.

قیمت النگو طلا نوزادی

با توجه به نیاز نوزاد النگو طلا نوزادی خریداری می‌شود، زیرا وزن آنها بسیار کم است. به دلیل توانایی جسمی پایینی که نوزاد دارد، مناسب است النگو در دستانش سنگینی میکند. بنابراین، بیشتر النگوهای طلا و قیمتی مناسب دارند. اغلب این النگوها به دلیل قیمت پایین، برای هدیه دادن خریداری می‌ شوند.

ست طلای نوزاد

برای نوزادان و کودکان، مدل‌ های طلا بسیاری وجود دارد. ست طلا برای نوزادان شامل گردنبند، دستبند و گوشواره است. و در بعضی موارد انگشتر نیز موجود است. ست‌ های طلا برای نوزادان اغلب بدون النگو طلا تهیه می‌ شوند، اما شما می‌ توانید النگویی شبیه به آن را بر اساس سلیقه خود تهیه نمایید.

انتخاب زیورآلات با قفل مناسب

برای خرید زیورآلاتی که دارای قفل هستند، خیلی مهم است که از قفل آنها اطمینان حاصل کنید. به ویژه در مورد نوزادان، زیرا با انجام حرکات مختلف، ممکن است قفل زیورآلات باز شود. بنابراین، باید زیورآلاتی با قفل مناسب و ایمن انتخاب کنید. قفل‌ ها بر اساس وزن و ضخامت مصنوع طلا یا جواهرات استفاده شده در زیورآلات، انتخاب می‌ شوند.

قیمت نیم ست طلا نوزادی

عاملی که در قیمت نیم ست طلا نوزادی تأثیر دارد، وزن و اندازه آن است. گردنبند نیم ست نوزاد باید اندازه مناسبی داشته باشد. اگر گردنبند کوچک باشد، گردن نوزاد آسیب می‌ بیند. و اگر خیلی بزرگ باشد، ممکن است از گردن نوزاد بیفتد. با انتخاب ست مناسب برای نوزاد، می‌توانید با حداقل هزینه نیم ست و النگوی طلا نوزادی را برای فرزند خود خریداری کنید. قیمت نیم ست طلا نوزادی در مقایسه با زیورآلات زنانه بسیار کمتر است.

گوشواره طلا نوزادی

مدل های گوشواره نوزادی در طرح‌ های زیادی تولید می‌ گردند. خرید گوشواره طلا نوزادی مناسب، موجب می‌ شود بر زیبایی دلبند شما افزوده شود. گوشواره برای سنین گوناگون قابل استفاده بوده و یک هدیه مناسب و مقرون بصرفه برای نوزاد متولد شده نیز می‌ باشد.

گوشواره طلا نوزادی به سه دسته کلی تقسیم می‌ شوند:

  • گوشواره طلا میخی
  • گوشواره طلا حلقه‌ای
  • گوشواره طلا آویزدار

گوشواره طلا میخی

به علت حالت میخی شکل این گوشواره برای نوزادان توصیه نمی‌ گردد. اگر علاقه به استفاده از آن ها برای کودک خود بودید، بهتر است در زمان خواب از گوش خارج نمایید.

النگو طلا نوزادی

النگو طلا نوزادی

گوشواره طلا حلقه‌ ای

حلقه‌ ی گوشواره طلای نوزادی بایستی بسیار ریز باشد. نوزاد ممکن است با فرو بردن انگشت خود در حلقه‌ ی گوشواره، گوش خود را دچار کشیدگی کند.

گوشواره طلا آویزدار

گوشواره طلا آویز دار برای کودکان چندان مناسب نیست. ممکن است نوزاد با کشیدن آویز گوشواره، موجب آسیب رسیدن به گوش خود شود.

قیمت گوشواره طلا نوزاد

گوشواره طلا همانند النگو طلا نوزادی بایستی از وزن کمی برخوردار باشد. گوشواره‌ های سنگین موجب کشیدگی گوش نوزاد می‌ شود. و امکان پارگی نیز وجود دارد. گوشواره طلا نوزاد با توجه به وزن کم و اجرت پایین معمولا قیمت های پایینی دارند.

مزایای خرید طلا بچگانه

خرید طلا بچگانه یک سرمایه‌گذاری مناسب برای آینده‌ی کودک است. طلا بچگانه شامل گوشواره طلا نوزادی، گردنبند طلا، ست و نیم ست طلا، دستبند طلا و … است. دستبند طلا شامل دو مدل است: دستبند طلا برای نوزاد پسر و دستبند طلا برای نوزاد دختر. خرید طلا بچگانه به گردش خون در بدن کودک کمک می‌ نماید و موجب افزایش گلبول قرمز نیز می‌ گردد.

قیمت طلای کودک

خرید طلای ارزان قیمت همیشه دغدغه‌ ی تمامی افراد بوده است. جهت داشتن خریدی مناسب بایستی قیمت طلای کودک را در نظر داشته باشید. قیمت طلا بصورت روزانه در حال تغییر می باشد. و با توجه به نوسانات بازار روندی نزولی یا صعودی دارد. در تعیین قیمت طلای کودک برخی عوامل تاثیر گذار هستند که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

عیار طلای کودک

یکی از عواملی که در قیمت طلای کودک تااثیر گذار است، عیار آن نیز می‌ باشد. عیار مقدار طلای خالص در یک مصنوع طلا است. هر چه مقدار طلای خالص بیشتر باشد، آن مصنوع از ارزش بیشتری برخوردار میباشد. علت ترکیب طلا با فلزاتی همانند مس و نیکل، نرم بودن آن است که به تنهایی برای ساخت زیورآلات کاربردی ندارد.

جهت خرید طلای کودک همانند النگو طلا نوزادی، باید عیار مناسبی را برای آن انتخاب نمایید. معمولا طلا با عیار 18 به دلیل مقاومت در برابر ضربه، همیشه مناسب‌ ترین گزینه است.

اجرت  طلای کودک

دومی عامل تاثیرگذار در قیمت طلا، اجرت ساخت محصول است. برای ساخت تمامی وسایل، مقدار مبلغی به عنوان دستمزد برای سازنده در نظر گرفته می‌ شود. از آنجا که ساخت زیورآلات طلا دشوار است، طلاساز هزینه‌ ای را برای خود در نظر می‌ گیرد.

مقدار این مبلغ متغیر است و به میزان زمان صرف شده برای ساخت مصنوع طلا بستگی دارد. اگر طلای شما دارای طرح‌های پیچیده و دشوارتر باشد، اجرت ساخت آن افزایش می‌ یابد. النگو طلای نوزاد به اجرت کم معروف است. النگو طلا به علت سهولت در ساخت آن، مبلغی کمی را برای دستمزد در نظر می‌ گیرند.

وزن طلای کودک

از مهم ترین عواملی که همه‌ ی ما از آن مطلع هستیم، وزن مصنوع طلا است. نرخ طلا به صورت روزانه توسط اتحادیه اعلام می‌ گردد. و همه‌ ی طلا فروشان موظف به فروش طلا با قیمت مشخص هستند. همانطور که می‌ دانید، هرچه وزن مصنوع طلا بیشتر باشد قیمت آن بالاتر است. طلای کودک به خصوص النگو طلا نوزادی از زیورآلاتی است که وزن بسیار کمی دارند.

در حال کلی می‌ توان گفت کلیه ی طلاهای مربوط به نوزادان، به علت وزن کم، قیمتی بسیار ناچیز دارند.

سود طلافروش

جهت خرید طلا از طلافروشی‌ ها، طلا فروش سود مشخصی را با توجه به وزن، اجرت و عیار طلا برای خود در نظر می‌ گیرد. مبلغی به عنوان سود برای طلا فروشان تعیین می‌ شود. که بیشتر از آن مبلغ توانایی فروش طلا را ندارند. سود طلا فروش با وزن، قیمت طلا، عیار و اجرت جمع می‌ شود که در آخر قیمت مصنوع طلا مشخص می‌ گردد.

فروش طلای کودک

خوشبختانه طلا از فلزاتی می باشد که هرگز ارزش آن کم نمی‌ شود. پس شما می‌ توانید با خیالی آسوده طلای مناسب برای فرزند خود خریداری نمایید. با گذشت زمان و کوچک شدن طلا و روی کار آمدن مدل‌ های جدیدتر، شما می توانید طلا را به قیمت روز به فروش برسانید. در زمان فروش بایستی توجه داشته باشید که عواملی مانند مالیات، سود و اجرت طلا از مبلغ کلی آن کسر می‌ گردد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *